OK jag hade druckit lite vin och kände mig frispråkig

, glömde stänga locket då jag tyckte
man (freddy) generaliserade lite väl då man kalla Beatlesfans för insnöade i allmänhet med en smiley efter, sånt gillar inte jag, inte av personliga skäl utan just för att sådant generaliserande är farligt, man kan dra det i vilken förlängning som helst men det är det säkert ingen som hakar på ändå så det skippar vi idag!
Jag tar
inget som skrivs här som
personliga påhopp en gång för alla, det tycks vara en stor och ständig missuppfattning, varför jag replikerar och svarar på mitt sätt på direkta dumheter som de jag reagerade på igår tex, är ENBART för att stävja löjligheten i dom, för att skydda/värna oss andra eftersom ingen annan gör det...
Ni som gillar Beatles i alla åldrar kanske tycker det är ok att bli kallade för insnöade generellt???
Tråden handlar som sagt om
Beatles, det är inte "min" tråd men jag tycker man kan förhålla sig saklig och distansierad

om nu lille freddy och vissa andra, som bevisligen saknar nödvändig bredd och perspektiv i mitt tycke dessutom har mage att uttala sig på återkommande fördömande sätt utifrån inga som helst grunder, ja då blir jag fåårbannad

Unga Betalesdiggare såväl som äldre, både här och i övriga värden har säkert mer och fler plattor hemma än just freddy tex, kanske lyssnar betydligt oftare på helt andra saker och går på konserter av olika slag, hur fan kan man då påstå gång efter annan det som killen gör???
Att dessutom förringa oss äldre kategoriskt med smilgubbar för att verka oskyldig, tyder på en sarkastisk och enformig syn hos den unge medlemmen, av naturliga skäl har vi äldre som är tokintresserade av musik hunnit lyssna på "lite" mer än en 20-25 åring nést ce-pas, har förstås helt andra och betydligt större perspektiv av naturliga skäl, kom då inte och snacka om att vi missat något, jag lovar att de flesta av oss har (mer) stenkoll på dagens musik
också, fast vi inte alla gånger tycker den har tillfört lika mycket utvecklingsmässigt etc...personligen inskränker sig inte MITT lyssnande till bara pop & rock, jag är freakad på folk, klassiskt, jazz, etno mm mm.
Runka betyder skaka och jag förstår inte vadan ståhejet???
Time out, bråka vidare, jag är trots allt glad över att vissa här har koll, i olika ådrar, bra tråd egghuvud som påvisa vilka som verkligen är fårskallar-tack!!!
Peace