Forum > Färdiga produktioner

Divi feat Marre och cykeln - Det var eld, det var brand

<< < (6/6)

Dividend:
Kul att det går hem cykeln. Finns väl en del man kan göra nu när jag lyssnar på den.. Men vi låter den ligga ett slag nu :)

Eddi:
Ja den är otroligt speciell denna låten, den sätter sig ner och vägrar lämna en. Nu med enhetlig sång och snygga arr med soloinslag där det inte grötar ihop sig. Tycker nog att ni kan betrakta den som klar det gör jag i alla fall.
Snyggt samarbete.
Eko

Dividend:
TAck Eko, kul att det funkar :)

stajo:
Mycket snygg ledmotiv, speciellt när det spelas 1.20-1.38. I början känns kanske sången aningens inklämd men andra hälften av låten funkar den bra, Marres röst och känsla funkar bra till det här. Det är bra att den är så framlyft som den är. Har lite svårt att få grepp om totalstrukturen av låten men det kanske egentligen är mindre viktigt utan mer viktigt att man trivs när man lyssnar, struktur kanske mer handlar om kontrollbehov ;). Texten passar bra till och jag är imponerad över hur en del kan få till det.
Läst en del böcker på sistone som delvis behandlat ostindiska kompaniet, tänkte på din musik då :)
Bra jobbat alla tre
S

Dividend:
Hej stajo!

Kul att det funkar trots att det finns viss prylar som gäller sången relativt bakgrunden ja.. Håller med. Men nu låter vi denna ligga ett tag.

Men folk får gärna klaga på till nästa update kommer :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion