Forum > Färdiga produktioner

equality - Välkommen Hem

<< < (9/12) > >>

equality:
asti: Jag vet att sången innehåller några sura toner men ibland så trist med AT. Kanske går nåt förlorat i uttrycket då? Putsat ytterligare på nivåerna och justerat nån otajthet på pianot. Kul att den går hem hos dig och tack för tyck!

cykeln:
Jag vet att jag tyckte trummorna var lite höga på förra versionen och att kören inte kom till sin rätt
tycker det låter bra nu!
Gillar uttrycket och känslan i sången.
En låt man gärna är med och skrålar i

equality:
Cykeln: Kul om refrängen skrålas i!  :) Jättenöjd med att du tycker den låter bättre. Kunde inte låta bli att skruva lite till men nu får det vara nog! Nu skall jag lyssna på andras låtar.

Åsa:
Tjenare Eq!
Det blir en lite sisådär kommentar här, men ändock.
Skrämmer igång mina sjuka öron här, gör ont att lyssna på musik haha!
Låten gillar jag, det är ju huvusaken det. Kören.. tycker nog fortfarande att den ligger lite för högt, men är du nöjd så är det ju huvudsaken  :) Blev inte så mkt kör kvar efter att det som inte synkade efter nya leaden togs bort men det behöver inte vara mer körer än såhär heller så, jag tycker det funkar fint  :)

Mysig låt!

mahan:
Tjou EQ!
Ja jisses... detta smälter jag fullständigt för :wub:
Denna genre härskar du över suverääänt.
Har inte läst tidigare inlägg här i tråden men denna typs musik adderat med en snygg text = SUPERBRA!

Visst kommer jag att såga åxå, så panga inte med hängslen ännu ;)
- tjaka tjaka virvelliret efter 1:30 måste ner några snäpp för att inte sticka över t.ex den snygga kören
- samma input ger jag om basen, den ska ner med två eller kanske tre snäpp, nu sitter deen lixåm längst fram i ljudbilden, hela vägen. Bra spelat o bra sound dock!

- kan vara min lyssning men tycker att kören ligger aningen på sidan i ljudbilden, kunde justeras mera till centrum och breddas ut jämt till vänter o höger... (jisses vilka förklaringar) :)

Hyrkkölä stugjury kom till 5/4 och inväntar ny mix! :D

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion