Forum > Demolåtar
En snutt progressive shit som vill ha blastbeat
Emulator:
Oj, tung och skör chopinstämning :wub:
Hm, jag inser din poäng, fick faktiskt i princip samma kommentar tidigare, att den "fick gärna vara lugn".
Grejen för mig är att den skall spegla känslor för en viss kedja av händelser, där "huvudpersonen" går ifrån oro till sorg, från frustration till vanvett och slutligen nån slags apati. Där kommer metalbrötet in, det skall vara KAOS.
Hoppas jag lyckas presentera det hela i en förpackning sedan som kan tilltala herrn mer än nuvarande :)
Dissonanserna ja...efter att ha hört hurt (höhö) så kan jag knappt spela utan dem längre :D
tack eg för värdefulla synpunkter :)
equality:
--- Citat från: Emulator skrivet 13.04.2009, 15:37:51 ---Oj, tung och skör chopinstämning :wub:
Hm, jag inser din poäng, fick faktiskt i princip samma kommentar tidigare, att den "fick gärna vara lugn".
Grejen för mig är att den skall spegla känslor för en viss kedja av händelser, där "huvudpersonen" går ifrån oro till sorg, från frustration till vanvett och slutligen nån slags apati. Där kommer metalbrötet in, det skall vara KAOS.
Hoppas jag lyckas presentera det hela i en förpackning sedan som kan tilltala herrn mer än nuvarande :)
Dissonanserna ja...efter att ha hört hurt (höhö) så kan jag knappt spela utan dem längre :D
--- Slut citat ---
Hö, hö hört ja! I Arvika du i sommar..! ;) B)
Du ska absolut följa den känslomässigt snitslade bana du har stakat ut.
Detta kan bli hur bra som helst och jag vill gärna följa utvecklingen.
bow35:
Verkligen fint när pianot fick råda själv utan trummor som i första versionen. Visst går det att brassa på trummor lite senare. Tycker för övrigt att hårdrockstrummorna funkar bra.
Emulator:
tack bow! :) gillade också trummorna :)
Emulator:
--- Citat från: equality skrivet 13.04.2009, 15:48:37 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 13.04.2009, 15:37:51 ---Oj, tung och skör chopinstämning :wub:
--- Slut citat ---
Hö, hö hört ja! I Arvika du i sommar..! ;) B)
Du ska absolut följa den känslomässigt snitslade bana du har stakat ut.
Detta kan bli hur bra som helst och jag vill gärna följa utvecklingen.
--- Slut citat ---
Arvika ja...som sagt, det blir nog fanken en tripp. Bjussar du på en pilsner? :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida