Kontrollrummet

Bikko Shounen - Princess Zelda

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad DonJons

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 21
    • Visa profil
LÅTNAMN: Princess Zelda
ARTIST/GRUPP: Bikko Shounen
GENRE: 8Bit, Dance, DnB(?) Elektroniskt
LÅTLÄNGD: 03:49
KOMPOSITÖR: Danny Timonen, Joonas Kemi
PRODUCENT: Danny Timonen, Joonas Kemi
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3

[mp3=200,20,0,center]http://www7.speedyshare.com/data/616601123/16212344/5371121/Bikko%20Shounen%20-%20Princess%20Zelda.mp3[/mp3]


Hoppas mp3 spelaren funkar nu... <.<
Funkar inte spelaren så går det att ladda ner här: http://www.speedyshare.com/616601123.html


Det här är iaf det senaste från Bikko Shounen, vi har bestämt oss för att köra på med sång även om ingen utav oss är direkt duktig på att sjunga. Vi är nöjda med resultatet och hoppas att detta är början på något gott!
Det var väll allt tror jag, lyssna och njut :)

Lyrics:
Keeping to myself 3x
Alone

Voices in my head2x
Crying for help

A Princess in need of a Hero
A mighty Warrior with sword in hand

Princess
Zelda where are you now
I wana find you, and save you
Princess Zelda where
are you now!!

Lord Agahnim!!

Fighting for my life 2x
Fighing my way
through the night

Trying to find
the right path
Between the
worlds

Getting closer to my enemies
Getting closer to my goal

The voice
in my head, saved me from a life alone!

Princess Zelda I found you now!
I
wana hide you, protect you
Princess Zelda I found you now!

Keeping for
myself x3
Alone

Voices in my head x2
Crying for help

A Princes in need
of a Hero
A mighty Warrior with sword in hand



« Senast ändrad: 11.04.2009, 15:47:48 by DonJons »


freddy

  • Gäst
URL:en verkar ogiltig.

Provar denna: [mp3=200,20,0,center]http://www7.speedyshare.com/data/616601123/16212344/5371121/Bikko%20Shounen%20-%20Princess%20Zelda.mp3[/mp3]

Helt galen musik detta. Kul med lite nintendo-ljud och tema. Du borde posta denna i något spelforum, nintendoforum eller zeldaforum :)


« Senast ändrad: 11.04.2009, 15:31:45 by freddy »


Utloggad DonJons

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 21
    • Visa profil
URL:en verkar ogiltig.

Provar denna: [mp3=200,20,0,center]http://www7.speedyshare.com/data/616601123/16212344/5371121/Bikko%20Shounen%20-%20Princess%20Zelda.mp3[/mp3]

Helt galen musik detta. Kul med lite nintendo-ljud och tema. Du borde posta denna i något spelforum, nintendoforum eller zeldaforum :)

Vad skumt, funkade för mig... Men jaja bra att det löste sig iaf!
Ja lite småt energiskt är det, en enligt mig go blandling av elektronisk musik :) Tack! Ska ta och kolla runt på olika spelforum och se om det finns nåt intresse där!


Utloggad ynot

  • vatten
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 826
  • i missed u
    • Visa profil
    • vassmusic.com
fan jag gillar detta inlednings vis men sedan blev det lite rörigt plocka bort några ljud o sjuna lite bättre på reffrängen funkar det mycket bättre tror jag. för mig i alla fall  .
känns som det gränsar mycket åt techno  vilket är gott..

tony
att leva är att dö


Utloggad tsmalmbe

Spelaren fungerar endast med riktiga adresser, inte sådana där man först måste klicka sig igenom en massa mumbojumbo först eller där addresserna baserar sig på redirektar hit och dit.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad DonJons

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 21
    • Visa profil
fan jag gillar detta inlednings vis men sedan blev det lite rörigt plocka bort några ljud o sjuna lite bättre på reffrängen funkar det mycket bättre tror jag. för mig i alla fall  .
känns som det gränsar mycket åt techno  vilket är gott..

tony

Tack ska du ha för att du kommenterar! Tycker du sjävla beaten blir rörig? eller är det för mycket av allt?
Ska se vad vi kan göra åt sången, vi är somsagt inte speciellt duktiga på att sjunga så detta är lite av ett experiment :)
Haha ja, jag är så dålig på att sätta in låtar i genrer alla har ju olika åsikter, men gillar du det så är det ju bara ett plus!

Spelaren fungerar endast med riktiga adresser, inte sådana där man först måste klicka sig igenom en massa mumbojumbo först eller där addresserna baserar sig på redirektar hit och dit.

Okej, jag är ny när det gäller inbäddade spelare så visste inte riktigt hur det fungerade. Du råkar inte sitta på nån schysst sida där man kan ladda upp musiken för att enkelt kunna använda liknande spelare i div. forum?