Forum > Färdiga produktioner
Bikko Shounen - Princess Zelda
DonJons:
--- Citat från: ynot skrivet 11.04.2009, 22:43:34 ---fan jag gillar detta inlednings vis men sedan blev det lite rörigt plocka bort några ljud o sjuna lite bättre på reffrängen funkar det mycket bättre tror jag. för mig i alla fall .
känns som det gränsar mycket åt techno vilket är gott..
tony
--- Slut citat ---
Tack ska du ha för att du kommenterar! Tycker du sjävla beaten blir rörig? eller är det för mycket av allt?
Ska se vad vi kan göra åt sången, vi är somsagt inte speciellt duktiga på att sjunga så detta är lite av ett experiment :)
Haha ja, jag är så dålig på att sätta in låtar i genrer alla har ju olika åsikter, men gillar du det så är det ju bara ett plus!
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 12.04.2009, 00:00:28 ---Spelaren fungerar endast med riktiga adresser, inte sådana där man först måste klicka sig igenom en massa mumbojumbo först eller där addresserna baserar sig på redirektar hit och dit.
--- Slut citat ---
Okej, jag är ny när det gäller inbäddade spelare så visste inte riktigt hur det fungerade. Du råkar inte sitta på nån schysst sida där man kan ladda upp musiken för att enkelt kunna använda liknande spelare i div. forum?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida