Forum > Färdiga produktioner

drloop - Lies

<< < (3/4) > >>

Bobbski:
Svinbra låt!
Tankade hem för någon dag sen och har lyssnat många gånger sen dess.
Låter som en bra blandning av nya och gamla Apoptygma Berzerk från Norge om du hört dem.
Håller med någon ovanstående om att slutet på låten är lite abrupt och att den är lite påfrestande i toppen dock.

Åsa:
Det här är ju så snyggt och proffsigt!
Jag gillar det här mycket, har ju en förkärlek till sån här musik jag med  :)
Låten är härmed sparad och får göra sällskap med dom andra låtarna i mp3.spelaren.

Bobbski:

--- Citat från: drloop skrivet 13.05.2009, 19:09:59 ---Lyssnat på Apoptygma nu. Inte helt olikt.
AB är lite hårdare kanske.

--- Slut citat ---

De två senaste skivorna de gjort är en helomvändning från deras tidigare sound som var betydligt mer synthigt, nu är det mest en grund av gitarrdriven och trallvänlig pop/rock och ligger inte alls i min smak, men de tidigare var fina saker. Starsign, non-stop violence, deep red, bitch, mourn, eclipse, Kathy's song, Nearer, Love never dies.. med mera med mera, är bra gamla låtar!

... Bara som en liten fotnot ifall att det var något av det nyare materialet du lyssnade på och inte riktigt hängde med i liknelsen, och även som ett litet musiktips i förbigående :)

stajo:
hade varit snyggt med david gahan på sång här :)
men det funkar bra så här också  B)

Eddi:
Det här är hur j-la bra som helst. Fruktansvärt bra proddat och framfört. I F-ng Love It :D
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion