Forum > Demolåtar

Dividend - Luciferian attack (fd Lund) v3

<< < (4/5) > >>

Emulator:
Håller med bow. Tycker det låter riktigt behagligt, målande och fullt av innehåll vilket ger mig associationer.

bra!

värdelös kommentar, men det finns lixom inget att såga på :D

Dividend:
Tack bow, att det går hem hos dig är ett högt betyg...

EMu: Tack, då kanske jag lyckades med updaten då...

Har dock en galen idé om att blanda detta med ett gammalt stycke som på ett ställe har en liknande ackordsföljd. Fan vad snyggt det kommer bli ;)

Dividend:

--- Citat från: freddy skrivet 10.04.2009, 18:39:04 ---Man möts av fina teman som inte känns som dom får gå klart riktigt, bryts tvärt av mot något nytt. Jag har svårt att förstå det. Kanske det som W var inne på redan. Men du har snygga grejer någonstans i mitten, som inte kommer till sin rätt enligt mig. Lite som att man lyssnar lite och sen snabbspolar man och lyssnar igen, så känns det för mig, lite upphackat.

--- Slut citat ---

Popppige freddy :D Nämen, klart det finns saker att förbättra.

ynot: palindrom ja. malign palindrom....

cykeln:
Med den titel verket har hade jag väntat mig något annat
än denna finstämda målning av en morgon i England med det böljande landskapet och kanske något slott i bakgrunden
Fint - njutbart
Kanske en ouvertyr där man får små smakprov på teman som sen kommer i lite större form i enskilda satser

Dividend:

--- Citat från: cykeln skrivet 13.04.2009, 20:37:22 ---Med den titel verket har hade jag väntat mig något annat
än denna finstämda målning av en morgon i England med det böljande landskapet och kanske något slott i bakgrunden
Fint - njutbart
Kanske en ouvertyr där man får små smakprov på teman som sen kommer i lite större form i enskilda satser

--- Slut citat ---

Det är tänkt som del av en story  ja...

Tack för lyssning. Tycker du inte A-temat i början låter lite marsch-aktigt :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion