Forum > Demolåtar

evol.........passive agressive

<< < (2/6) > >>

Eddi:
Tack för att du la ut texten Tony annars hade det varit svårt att höra faktiskt. En helt klart flummig text ackompanjeras på ett briljant sätt av stökiga gitarrer och justa drums - som en del ovan med rätta tycker bör fixas - jag med - blir en kanonlåt det här. Älskar parafreringen på slutet - genialt.
För övrigt tycker jag inte att man ska såga i gitarrister :D
Eko

ynot:

--- Citat från: Dividend skrivet 08.04.2009, 07:33:04 ---Jag fattar inget av texten. Men riffen är bra, lite bluesiga och så som det skall vara...

Bra låt. , men låter inte virveln konstig?

--- Slut citat ---

jo virvel är konstig vilket beror på att rytmmässigt passade dessa två loopar bra i väntan på att sätt hela låten o spela in med trummis.

tack för lyssnig

ynot:

--- Citat från: freddy skrivet 08.04.2009, 11:56:50 ---Jag tycker detta är klockrent faktiskt. Ljud och helheten lämnar lite att önska dock. Både sångljud och övriga ljud behöver bli lite mer distinkta enligt mig, lyssnar dock i datorhögtalare.

Riffet tycker jag är skitsnyggt. Även refrängen är riktigt snygg. Lite annorlunda och bra.

--- Slut citat ---

glädjer mig mycket o höra Freddy

texten hanldar om hur en barnmorska betedde sig på bb så att det är konstigt är inte konstigt :)

mahan:
Tjou Tony!
Länge sen sist, men nu låter det snyggt värre!
Garagebandet i sin blomning, riffen som sitter som ssssccchhhhhmmmmäck!
Stämmorna upp så dom hörs. Lite panorering på gurorna, och basen i mitten så sitter denna perrrrrfect! :)
LIKE THAT!

h.  johan

ynot:

--- Citat från: drloop skrivet 08.04.2009, 12:20:43 ---Gör klart den här. Den blir kanon!

Med en riktigt bra mix och val av rätt sound så kan det här bli riktigt bra.

--- Slut citat ---

värmer gott i vår blåsten tar till mig mixning o sound som en led sjärna i den svarta natten.

tony

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion