Forum > Demolåtar

Gurano - Slowsong

<< < (3/4) > >>

bow35:
Nu är ju inte jag så insatt i hur elgitarrer fungerar men jag tycker att den saknar defenition eller "edge". Det låter lite som att försöka skära skogaholmslimpa med en slö brödkniv.  :D

Gurano:
Nja - snarare som att köra limpan i en linmangel tycker jag  B)

Nog kan det vara så att ljudet kan bli mycket bättre. I ett tidigare inlägg skrev jag att jag "slapplirade på elguran å lajnade in kompet" -alltså jobbade jag inte med ljudet, snarare med riffen. Allt kan bli bättre
men tack för att du tog dig tid att lyssna Bow35.

Ha de
Gurano

Harmonica mike:
Tjenare.

Whiskey pipa,tja kanske nåt sånt här?

Bara "blarr sång",mera en uppfattning om hur det kan låta..

Mvh
Micael

Gurano:
Trevligt!
En del wirre som runnit i den strupen skulle jag tro  :D

Kan du inte blarra över en liten fil mä bara blarrsång om nåt trivialt B) så jag kan lägga in den i min dåliga, korta mixning (kan ju alltid loopa den så att den blir ett snäpp längre - kanske lättare att blarra då?). Vi kan ju kalla den för "Short bluesblarrsong".

Blarra tex om en öring som irriterat vakar hela tiden men till slut suger i sig fiskeflugan (bá ett förslag)

Ha det
Gurano

Gurano:
Hej igen
Sitter och leker lite med en gammal fil jag som tidigare lagt upp på KR. Har nu bla lagt på en seg virtuell bas och ändrat ljudbilden lite, men jag vet inte om det var till det bättre?? Vissa partier tycker jag inte själv om särskilt mycket :) men de finns ändå där. Vad tycker ni?

I mitt första inlägg finns både den gamla å den nedan klickbara versionen (för den som är intresserad).

Ha det gott
Gurano

Nyare verre:
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/slowsong5.mp3[/mp3]

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion