Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Love Theme 2006

<< < (6/7) > >>

Jonte:
Väldigt vackert - finfint tema!

/Jonte

Dividend:
Tack Jonte!

Laddade upp definitivt färdig instrumentalversion. (Om jag inte får för mig att addera mer variation, träblås och kanske en liten trombon eller nåt om några år eller så ;) )

Sång kommer kanske i något av de avskalde partierna om en vecka eller så.. Får se hur den låter då :)

Tack till alla som tyckt, under flera år i denna och gamla tråden.
Såvida jag inte återkommer nästa vecka då.. ;)
Kanske blev jag av med all gröt också, och det är ju det viktiga
/Per...

Dividend:
Om-orkestreringen känns färdig (fick fixa lite till som framkom). Ingen sång kommer, temat står bra på egna fötter här, kom jag fram till.

Jag var i Kina när jag skrev första utkastet, så pentastuket bör inte ändras. Fångar en stämning jag var i, på ett rätt bra sätt.

Lyssna gärna...

/Per

asti:
Vackert och vemodigt, då trivs jag!  :) Skönt pianospel.
Stråkarna klingar ut lite snabbt ibland tycker jag, som t.ex efter ca 60 sekunder.
Bra dynamik!

Tokai:
Tror Equality sa nåt om Titanic, temat där eller liknande storfilmer. Har sagt det förut, ta jobb som musikskapare till film. Vet, inte det enklaste, men kan en snubbe från Lönsboda (några mil bort där jag bor) få en Oscar så kan väl du. Ok, han han är ljudredigerare, men kanske en bra kontakt?
Strålande atmosfärisk musik, minsann!
Denna kommentarer kommer in lite sent, men som dom sa i Blå tummen (jättegammalt radioprogram) Bättre sänt än aldrig!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion