Forum > Färdiga produktioner
Eko & MaxB - Write Me A Letter
Avslappnad:
Knäpprock var namnet! :lol: Minner mig om barndomens 70tal och bandet går. :)
Satt med ett leende på läpparna, lyssnandes och mindes.
Kanske lite svajigt med synken här och där men glädjen var inte att ta miste på. :D
Eddi:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 07.04.2009, 23:12:52 ---Knäpprock var namnet! :lol: Minner mig om barndomens 70tal och bandet går. :)
Kanske lite svajigt med synken här och där men glädjen var inte att ta miste på. :D
--- Slut citat ---
Tack Jay :D Jo lte bandet går finns med.
Eko
MaxB:
--- Citat från: Eko skrivet 12.04.2009, 01:27:28 ---
--- Citat från: Avslappnad skrivet 07.04.2009, 23:12:52 ---Knäpprock var namnet! :lol: Minner mig om barndomens 70tal och bandet går. :)
--- Slut citat ---
Tack Jay :D Jo lte bandet går finns med.
--- Slut citat ---
"Bandet går - bandet - bandet - bandet går - bandet - bandet - bandet går - bandet - bandet går"
Yippey vi é mé på bandet går, i P3.
equality:
Tanken drar lite åt Sympathy for the devil med den ackordgånggången men sedan händer mycket och oväntade saker... Häftigt!
Kanske lite väl många instrument? Skulle gärna hållit det på rock-combo nivå och skippa stråkarna för att vinna klarhet och inte kamouflera det snygga elgitarrspelet. Sångljudet låter tunt, synd på så bra sång. Effekt- eller mickval?
Eddi:
--- Citat från: equality skrivet 12.04.2009, 15:22:07 ---Tanken drar lite åt Sympathy for the devil med den ackordgånggången men sedan händer mycket och oväntade saker... Häftigt!
Kanske lite väl många instrument? Skulle gärna hållit det på rock-combo nivå och skippa stråkarna för att vinna klarhet och inte kamouflera det snygga elgitarrspelet. Sångljudet låter tunt, synd på så bra sång. Effekt- eller mickval?
--- Slut citat ---
Tack EQ :D Sången ska nog läggas om den huserar med helt olika ljudbilder nu på 5-6 spår och jag låter harmynt inget bra alls. Låten var (förutom sången då) klar i instrumenteringen när MaxB satte klorna i gitarren så visst det är nog lite väl dubblerat sound här. Hans gitarrer är kanonbra så jag får nog backa lite med olika ljud tror jag - allt för en renare värld.
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida