Forum > Färdiga produktioner
Hence The Riot - All The Ships Set Sail
Dividend:
Jag är inget stort fan av core. Men det låter fan som metal (black/death anno 90) i mina öron... Grymt! Röjigt som satans. Vad sjunger ni om? :D Trodde satan, och ockulta ting först...:D
Denna laddas hem! aboslut, väntar på nästa låt redan nu... och det är ingen överdrift. bra dynamik också---
Dividend:
Vad är din msn, vill ha länk till förra låten....
HITTADE!
Mattewiik:
--- Citat från: Dividend skrivet 06.04.2009, 17:52:10 ---Jag är inget stort fan av core. Men det låter fan som metal (black/death anno 90) i mina öron... Grymt! Röjigt som satans. Vad sjunger ni om? :D Trodde satan, och ockulta ting först...:D
Denna laddas hem! aboslut, väntar på nästa låt redan nu... och det är ingen överdrift. bra dynamik också---
--- Slut citat ---
Haha av metalfans har vi fått höra att vi kör åt punk/emo hållet mer så vi börjar bli lite osäkra på vad vi gör för musik :P
sjunger om lite vardagliga saker, mycket vänskap, förtroende osv.
Kul att du tycker om det. har 3 nya låtar till att ladda upp :P dom finns även på vår myspace att ladda ner :)
freddy:
Har en polare som lirar i ett doom/HC/metal-band. Moloken: http://www.myspace.com/moloken
Gav honom länken till ert band, eftersom det är lite hans grej detta. Först sa han att han tyckte ni hade klockrent bandnamn. Sen tyckte han det luta mer åt metalcore musikaliskt, jag sa att ni själva kallade det melodisk HC.
Lite kuriosa eller något :)
Mattewiik:
--- Citat från: freddy skrivet 06.04.2009, 19:47:04 ---Har en polare som lirar i ett doom/HC/metal-band. Moloken: http://www.myspace.com/moloken
Gav honom länken till ert band, eftersom det är lite hans grej detta. Först sa han att han tyckte ni hade klockrent bandnamn. Sen tyckte han det luta mer åt metalcore musikaliskt, jag sa att ni själva kallade det melodisk HC.
Lite kuriosa eller något :)
--- Slut citat ---
ah metalcore, melodisk hardcore. skillnaden är ganska hårfin faktiskt. gillade deras låtar faktiskt. skitigt men inte för skitigt. i like :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida