Forum > Färdiga produktioner
Hence The Riot - I Die For Treats
Mattewiik:
--- Citat från: Tokai skrivet 04.04.2009, 18:03:20 ---Hej Mattewiik
Jag har lyssnat. Och har abslulut ingen koll på denna typ av musik. "Melodisk" - in my arse! Hur låter det när det inte är melodiskt?
Det här inget negativt, tror det är bra, men jag kan inte säga vad som rätt eller fel
Vänta lite så kommer det nog nån som har lite koll på detta...
--- Slut citat ---
Det är mer melodier, lite mjukare eller vad man ska säga jämfört med vanlig hardcore som är mycket skitigare och hårdare.
Liten förklaring :)
Mattewiik:
--- Citat från: freddy skrivet 04.04.2009, 18:35:30 ---Jadå, detta låter helt okej. Gillar introt :)
Svårt att kommentera mixen, låter bra i mina datorhögtalare. Vet inte om det sticker ut så mycket musikaliskt, har nog hört allt detta förr. Men det låter ändå som att ni vet vad ni gör och att ni kan detta. På något ställe, första refrängen(?) så låter det som tempot sjunker lite, tappas lite energi...
Sen är detta definitivt melodiskt, det finns flera enkla tydliga melodier i låten tycker jag.
Snyggt lirat överlag och välkommen hit. Den här musikaliska genren är ganska dåligt representerad här på KR, så du/ni behövs :)
--- Slut citat ---
Tack för kritiken, det behövs till nästa gång :)
ja jag har märkt att det inte finns så mycket liknande musik här så det blir väl intressant :)
Eddi:
Jag har alltid undrat när jag ska bli gammal.
Kände just att jag passerat gränsen :P
För mig är det bara en massa pubertalt skrikande som inte har ett dugg med musik att göra - men instrumenten låter ok.
Eko
SteveHarris:
damn, this i like , kanske inte melodiskt men hardcore nog, riktigt nice låt tycker jag.
Soundmässigt tycker jag virveln har ett ganska grymt sound, och baskaggen skulle kunna komma fram lite mera.
freddy:
--- Citat från: Eko skrivet 05.04.2009, 18:58:44 ---Jag har alltid undrat när jag ska bli gammal.
Kände just att jag passerat gränsen :P
För mig är det bara en massa pubertalt skrikande som inte har ett dugg med musik att göra - men instrumenten låter ok.
Eko
--- Slut citat ---
Ska farbror ha hjälp över gatan? :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida