Forum > Färdiga produktioner
Dividend - Qiu tian (Autumn on Er long lu)
Emulator:
bara en sak att säga egentligen: Gillar!
Finns många trevliga harmonier att lyssna på, fångar intresset. Tycker allt låter bra i mina högtalare!
:)
Eddi:
Det är väl en sak att plocka bort valda delar men att helt utesluta cellopizzicatona är direkt brottsligt Per. Detta kan ge 3-5 års fängelse i Kina. Jag gillar den här versionen men saknar verkligen pizzicatona kan du inte involvera dessa på valda delar? Tycker stråkljudet vid 103 på KR är aningens för hög atack på också - men det är en kanonlåt något av ditt absolut bästa vill jag framhålla.
Dividend:
--- Citat från: Eko skrivet 29.10.2009, 21:50:41 ---Det är väl en sak att plocka bort valda delar men att helt utesluta cellopizzicatona är direkt brottsligt Per. Detta kan ge 3-5 års fängelse i Kina. Jag gillar den här versionen men saknar verkligen pizzicatona kan du inte involvera dessa på valda delar? Tycker stråkljudet vid 103 på KR är aningens för hög atack på också - men det är en kanonlåt något av ditt absolut bästa vill jag framhålla.
--- Slut citat ---
Jag vet att det är dödsstraff på det. Men eko kära, det finns cellopizzicato också! MÅNGA 4 taktslag med pizzicaton spelade av tröttaste celllisterna i världen. Harpan är bara där för att avlasta :)
(Kompositionen blir nog lättare att framföra så... ;)
Dividend:
--- Citat från: Emulator skrivet 29.10.2009, 21:41:54 ---bara en sak att säga egentligen: Gillar!
Finns många trevliga harmonier att lyssna på, fångar intresset. Tycker allt låter bra i mina högtalare!
:)
--- Slut citat ---
Tack EMU! Verkligen kul, vi två är ju alltid ärliga så det värmer, typ :lol:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 29.10.2009, 20:50:52 ---Detta stycke blir bara bättre..ofantligt vackert detta, med kinesiska undertoner , det hela böljar fram..som en höst-flod (kan lika gärna vara en vår-flod oxå)
Denna mix är mer distinkt i ljud, harpan helt underbar..melodin helt hänförande..detta är min stora favorit bland dina kinesiska stycken :rolleyes:
Jag bara njuter :wub:
/Maria
--- Slut citat ---
Tack för sångfågelns av mitt stycke frasuggererade (säger man så? :unsure: ) bilder. Det värmer lika mycket som emus :)
cykeln:
Partiet vid 130 :wub:
Stråkljuden är riktigt bra
Blåset når inte dit upp
Partiet vid 200 - yes!
Bara några små kineser kvar i detta
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida