Forum > Färdiga produktioner
tsmalmbe - A Rodeo Story
equality:
Kul växlingar mellan moll och dur på grundackordet, väl? Snyggt arrad och kanonsnygg mix (men sånt kan du juh). Roliga växlingar i övrigt också, originellt. Låter som du har haft kul när du gjorde denna Bra! Var denna med i SF-countryfestivalen??
tsmalmbe:
tackar tackar. Denna var med i kr-minimalism kommer jag ihåg, då en lite nedtrappad version.
mahan:
tJOU tSm!
Verkligt färggrann o glad låt med mångsidiga ingredienser, utan att slå över! Stråken av jobbekompisen har du lyckats få tillika öhörd men tillika så behövlig, snyggt! Ackeguran i introt e skitsnygg, på nåt sätt går "luften ur" den i fortsättningen, kanske en förändring från metal till nylon strings...Sen gäller samma sak som jag åxå blir torpederad med, otajtheten. Om all otajthet skulle fixas så ligger detta alster högt på listan. Den äkta stråken hämtar en hel del till prodden, gillas! Även sången får godkännt, ger en snygg dreamatisk känsla! Snyggt jobbat, GILLAS! Hoppas jobbekompisen med felan kan slänga in fler slingor!
h. johan
tsmalmbe:
Otajt ja... ingen märker när det är tajt, alla märker när det är otajt :) Men, jag tror inte denna låt blir mera tajt hur jag än skulle försöka. Kanske sången skulle läggas på nytt, men gitarrerna orkar jag inte längre med.
Det får falla i kategorin 'rolig låt att jobba på'.
mahan:
Tjou!
Som sagt så godkänns detta alster såsåm det nu ligger till!
Vilket inte befriar resten av melodierna från deltagande!
'
'helan gåååååååår
sjunghåppfadderallanlei! :D
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida