Forum > Färdiga produktioner

Avslappnad Emu - The Byrds ... Song

<< < (3/5) > >>

SYNTH:
Verkligen en spännande låt du har fått till gillar det här! B)

Avslappnad:

--- Citat från: asti skrivet 30.03.2009, 20:36:43 ---Spännande musik! Gillar bäst "moogen" - är det det?

--- Slut citat ---

Tack asti, kul att du gillar! :) Det är minst en moog inblandad men även ett helt gäng andra mjukisar, så det kan också vara en av de i C5 medföljande syntarna.

--- Citat från: SYNTH skrivet 30.03.2009, 20:42:39 ---Verkligen en spännande låt du har fått till gillar det här! B)

--- Slut citat ---

Tack SYNTH, kul att du diggar! :)

Lådan:
Pampiga ljud.
Den lilla alien är grym :)

Låter lite rörigt på sina håll, men annars jävligt snyggt!
Mina tankar för mig till InfectedMushroom.
Skönt djup i låten.
Du får en 10/10:P

ChromaWoods:
Introt - Får känslan av nån Alien-film. Ensamt hjälplöst svävandes ute i rymden.

Sen blir det lurigt. Vet inte om elguran passar in faktiskt. Den förstör sci-fi-känslan som jag hade i början.

Gillar den djupa basen. Fräcka ljud. Coolt.

Avslappnad:

--- Citat från: Lådan skrivet 31.03.2009, 11:52:16 ---Pampiga ljud.
Den lilla alien är grym :)

Låter lite rörigt på sina håll, men annars jävligt snyggt!
Mina tankar för mig till InfectedMushroom.
Skönt djup i låten.
Du får en 10/10:P

--- Slut citat ---

Stora bockar och tackar Lådan! :D Namnet du nämner säger mig dessvärre ingenting, får googla lite på det.  :)

--- Citat från: ChromaWoods skrivet 31.03.2009, 12:23:40 ---Introt - Får känslan av nån Alien-film. Ensamt hjälplöst svävandes ute i rymden.

Sen blir det lurigt. Vet inte om elguran passar in faktiskt. Den förstör sci-fi-känslan som jag hade i början.

Gillar den djupa basen. Fräcka ljud. Coolt.

--- Slut citat ---

Tackar och bockar ChromaWoods! :) Elguran står för det industriella och destruktiva som ibland förekommer men jag kan också tänka mig att ersätta den med något annat. ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion