Forum > Färdiga produktioner

Atomic Rain - "Thats My Girl"

<< < (11/13) > >>

Harmonica mike:

--- Citat från: hogge skrivet 10.05.2009, 19:16:34 ---Va sjutton håller H-Mike hus nu då??
Jag behöver ju hans spetsade öron för att lyssna på mixen här.. Jag är ivrig som sjutton att få lägga den till kategorin Färdiga Demon... Men det törs jag ju inte fråns det att Mike sagt sitt...
 :wacko:

--- Slut citat ---

Tjena Hogge.

Mitt uppe i havsörings fiske,dåligt med tid för musiken...Såg din vädjan..
Visst håller detta,det låter kanon nu!
Lyssnade bara kort tills sången kom in..Började skriva,då klippte spelaren av,så jag lyssnar igen.Återkommer om jag hör nåt mysko,annars är det bara att tuta och köra!

Mvh
Micael

hogge:
Tack Micael... Äntligen! :P
Fiskesport har förstört många musiker.. Mycket sprit, knark och lättfotade groupies i den sporten.. Du får vara försiktig!
Själv miste jag en jäkligt bra trummis (på 80-talet) till sportfisket...

Då flyttar jag denna till färdiga demos nu.. Jösses va skoj!!!

Eddi:
Congratts!! :D till första färdiga

Jepp nu är den ju klar men då tror jag du måste in o editera lite på första posten textmässigt för just nu kan man tro att det är ett utkast.

En annan grej med färdiga låtar är att det oftast blir mindre kommentarer - för det finns inget o klaga på - bli inte frustrerad av det nu. Å andra sidan lär du nog få en hel del kommentarer på färdiga för den här också.

Eko

hogge:
Tack EKO... Jag ska genast editera lite  :)

flabb:
Skön låt, 70-talsvibbar, go sång (avis är man), tyckte dock trumljudet var trist, måste vara EZD eller nåt?  :rolleyes:
Är det trummodul, prova AD med Bonham-trummor eller nåt i st.  eller ännu bättre, riktig trummis :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion