Forum > Färdiga produktioner

Markus Broberg - Känner det nu

<< < (2/4) > >>

asti:
Fint drag och kul arr! Sången är personlig och bra. Ett stick skulle ge lite variation och förlänga låten. Lägg lite reverb på trummorna, så blir dom kanske mer levande..?
/Asti

Eddi:
Ohohäuouä ohououoä du du du du dum  Ohohäuouä ohououoä du du du du dum

Tycker att jag hört detta i alla dina låtar nu - sorry för kritik men - denna låt finns redan har för mig att det var en Markus Broberg som gjort den. Visst låten är ok men som sagt har hört den förut.

Fy fan vad tråkig jag är eller hur :angry:

Eko

Markus Broberg:

--- Citat från: Eko skrivet 27.03.2009, 23:39:14 ---Ohohäuouä ohououoä du du du du dum  Ohohäuouä ohououoä du du du du dum

Tycker att jag hört detta i alla dina låtar nu - sorry för kritik men - denna låt finns redan har för mig att det var en Markus Broberg som gjort den. Visst låten är ok men som sagt har hört den förut.

Fy fan vad tråkig jag är eller hur :angry:

Eko

--- Slut citat ---

Haha:) Sant ju, men jag har inte en likadan låt om denna.
Just nu skriver jag bara för att få ur mig:), men snart så, jag har bestämt mig för att göra en singel.
Fast jag gillar ju självklart mina låtar, det är ju liksom mitt sätt med en massa körer och skit. Jag tröttnar väldigt fort på mig själv så jag ska testa något nytt, tänker ta med mig mina saker till en stuga och bara skrika en vecka.
Tack och bock:)

Dividend:
Jo, vet inte om jag hört det förr, men det låter markus...

Kan kanske göras mer med mixen, men låten som sån är helt ok!

MaxB:

--- Citat från: asti skrivet 27.03.2009, 22:03:59 ---Lägg lite reverb på trummorna, så blir dom kanske mer levande..?

--- Slut citat ---

Nu skriver Asti det HM brukar skriva. I de tystare partierna hör jag vid lyssning på låg volym i lurar att virveln är framför alla andra. Blöt den med reverb så tror jag att den hamnar med de övriga i din orkester.  :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion