Forum > Färdiga produktioner
MW - Birth Of A Hero
Dividend:
--- Citat från: Fidden skrivet 01.04.2009, 13:30:04 ---
Grymt bra jobb.
--- Slut citat ---
Måste får tillägga. På ett sätt är det väldigt banalt, låter som vad som helst i genren. SÅ jag förstår att popfolk gillar det. Detta inte sagt för att förminska prestationen, GRYMT VÄLSPELAT OCH GENOMTÄNKT ALSTER... Men efter några fler lyssningar, banalt, som mycket av Zimmer..
freddy:
--- Citat från: Dividend skrivet 01.04.2009, 18:43:36 ---
Grymt bra jobb.
--- Slut citat ---
Måste får tillägga. På ett sätt är det väldigt banalt, låter som vad som helst i genren. SÅ jag förstår att popfolk gillar det. Detta inte sagt för att förminska prestationen, GRYMT VÄLSPELAT OCH GENOMTÄNKT ALSTER... Men efter några fler lyssningar, banalt, som mycket av Zimmer..
--- Slut citat ---
Suck..
"jag förstår att popfolk gillar det"
till skillnad från maestro himself eller?
Dividend:
--- Citat från: freddy skrivet 01.04.2009, 20:22:40 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 01.04.2009, 18:43:36 ---
Grymt bra jobb.
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Suck..
"jag förstår att popfolk gillar det"
till skillnad från maestro himself eller?
--- Slut citat ---
Förstå mig rätt. Det går hem hos en stor delmängd av alla, liksom filmmusik skall göra. "musica populare" = folkmusik, musik som går hem hos "folket", en stor delmängd av alla kallar jag popfolket. Jag tycker Zimmer är banal. Och jag har aldrig sagt att jag är bättre eller sämre än någon, så håll dina töntiga insinuationer för dig själv.
Banal, enkel, men fan mycket ja gör är superenkelt ju. Så vad fan vill du? ;)
Edit: Men för att svara så vet jag ca 10 kompositörer i världen som är bättre. DÄRMED INTE SAGT ATT ENKELHET ÄR FEL!!!!
Dividend:
SOrry MW, att jag valde ordet "banal" som har en negativ klang, jag menade mer "poppig", på ett bra sätt :)
Som zimmer i sina bästa stunder t ex
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida