Forum > Färdiga produktioner
MW - Birth Of A Hero
Rattlesnake:
Oj vad mäktigt. Det kan inte vara första gången du producerar sån här musik, eller hur?
Det finns några andra här som använder EWQLSO, men ingen får det att låta så här fantastiskt bra. Gillar också hur du använder körerna, man hör inte att det är samplingar. Bleckblåsartefakterna (kazooljudet) har fler än du råkat ut för, verkar vara en av de få svagheterna med det biblioteket.
Det pumpar i mina lurar, tycker det kunde vara lite mindre kompressor/limiter.
Faschinerande stycke musik. Slutet är verkligen häftigt.
BTW, din myspace-länk verkar vara död. Men din hemsida hittade jag, häftiga bilder. B)
hogge:
Välkommen Martin.
Det är en mäktig låt Du fått till... Dessutom är Du ju en grym fotograf..
Eddi:
Oj vad snyggt och vilken medvetenhet - hur länge har du pysslat med musik? Och hur länge har du fotat? Multibegåvat här kul.
Vad är det för raketbild alla snackar om? Vill se....
Eko
Dividend:
I det pampiga "inför/under bataljen"-filmmusikgenren är detta utan tvekan det bästa jag hört här.
Jättesnyggt! Klockan är 3 på natten här, men jag tycker jag saknar ett lugnare parti, med en t ex enkel melodi. Nu är det värsta hårdrocken 220 sek. Egentligen ingen kritik, för jag gör annat samtidigt, och kan ha missat!
Den kommer att gå här fler gånger :)
Fidden:
Alltid kul att höra nya förmågor, då kan man lyssna hyfsat ofärgat och utan förväntningar =)
Detta var mycket bra gjort, välstrukturerat, melodiöst, dramatiskt och med snygga harmonier. Orkesterpluggen låter mer realistisk än mycket annat jag hört, men det kan bero på att den är rattad på helt rätt sätt.
Låten skulle platsa i nuvarande skick i vilken stor spelproduktion som helst, och kompositionen skulle också platsa i en hollywoodfilm om den spelades in av en symfoniorkester.
Grymt bra jobb.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida