Forum > Färdiga produktioner
MW - Birth Of A Hero
MartinBabies:
LÅTNAMN: Birth Of A Hero
ARTIST/GRUPP: Martin Wiklund
GENRE: Spel/filmmusik
LÅTLÄNGD: 3:40
KOMPOSITÖR: Martin Wiklund
PRODUCENT: Martin Wiklund
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
OMSLAG:
Den här pampiga grejen gjorde jag klart igår natt. Gjorde första delen för kanske ett halvår sen och kom på att det var dags att avsluta den. Så jag gjorde det! Blev nöjd på köpet! EWQLSO Gold, körerna från Colossus och Addictive Drums + lite Amplitube på en elgitarr på ett ställe och Albino 3 för en elektronisk bas. Jag tänker att det är musik som skulle passa i ett spel.
Well well, säg vad ni tycker! :)
freddy:
Lyssnade i mina kassa datorhögtalare. Men detta låter hur bra som helst! Verkligen klockren komposition, det bästa jag hört i denna genre här, helt klart. Läckert!
Harmonica mike:
Hej Martin.
Och välkommen till ett suveränt forum.
Din låt,dramatik så det förslår! Mycket snyggt,vilka växlingar - lite rockopera feeling över detta.Jag tycker låten har mer potencial än att bara katagoriseras som film/spel musik,det här är ju skitbra.Det slår ju schlager bidraget med hästlängder!!
Några grymma pipor(sång) på detta - då ...och några klösande elgura riff/korta solo insatser - grymt bra gjort - sparas!
Jag skriver under på Freddys utlåtande,detta är det bästa jag har hört här i denna genre helt klart.
Mvh
Micael
Ola:
Hallo Martin
superduper är det ord jag kan sammanfatta detta med
kanon ljud och arr
bra jobbat
martinm:
Välkommen hit!
Verkligen bra och dramatisk komposition.
Några av blåsljuden låter lite vassa i mina öron, lite kazoo-liknande, annars är det kanon.
:P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida