Kontrollrummet

Mastra oss?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Bentooshape

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 16
    • Visa profil
Hej!

Är ny här på forumet och måste börja med att säga att det står väldigt mycket vettiga saker här och det verkar finnas många som vet vad de pratar om.

Själv har jag inte hållt på med mixning så länge utan jag försöker lära mig så gott det går och tycker det är sjukt kul!

Nu till saken.
Jag och mitt nystartade band håller på att spela in en demo i våran replokal. Är klara vilken dag som helst och ska få en polare att mixa låtarna till oss.

Efter det så vill vi ha materialet mastrat, och det är här ni kommer in!

Någon som skulle kunna tänka sig ta på sig denna ärofyllda uppgift att mastra 4 färdigmixade låtar till oss?

Om du är intresserad så skicka gärna ett PM till mig här och kom med ett prisförslag!

Mvh Andreas


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Välkommen!
Det finns några som brukar mastra och de kommer nog meddela sig i den här tråden om inte annat. Du får gärna lägga en länk till nån av låtarna (om det är möjligt) så att vi andra kan ta del av vad ni spelar och hur det låter så här långt!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Bentooshape

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 16
    • Visa profil
Kom på att jag nog skulle nämnt lite vad för musik vi spelar också.
Så innan alla påhopp kommer skriver jag att vi spelar lite smått skitig Rock n' roll i liknande Hellacoptersstuk. De är i alla fall den gemensamma nämnaren i bandet.
Finns tyvärr inget material upplagt nu någonstans, men är någon intresserad så finns det råmaterial att skicka!


Utloggad Hellpig

  • Häxmästare
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 295
  • Rock and roll over
    • Visa profil
    • Have Guitar!