Forum > Färdiga produktioner

Asti och Cykeln - En resa till min barndom

<< < (9/10) > >>

freddy:

--- Citat från: asti skrivet 28.03.2009, 09:01:17 ---
--- Citat från: freddy skrivet 28.03.2009, 02:25:11 ---Cykeln är som gjuten för låten och texten. Nu sitter han rätt på sadeln i mixen med. Bitarna faller på plats. Schysta körer med asti!

Gött jobbat bittergubbarna!  :P

--- Slut citat ---

Tack ska du ha dragspelshatar´n!  :D

--- Slut citat ---
:wub:

cykeln:
eq
Tack för dina öron - det är väl några detaljer jag fundrar på men det är kanske sitter tillräckligt

freddy
Tack för det - det är första gången jag fått förtroendet att sjunga på någon annans låt - har ju inte direkt räknat mej som sångare ..
Bitter - moi?

freddy:

--- Citat från: cykeln skrivet 28.03.2009, 12:47:20 ---freddy
Tack för det - det är första gången jag fått förtroendet att sjunga på någon annans låt - har ju inte direkt räknat mej som sångare ..
Bitter - moi?

--- Slut citat ---

Dysterkvisten smittar :)

asti:

--- Citat från: freddy skrivet 28.03.2009, 14:12:18 ---
--- Citat från: cykeln skrivet 28.03.2009, 12:47:20 ---freddy
Bitter - moi?

--- Slut citat ---

Dysterkvisten smittar :)

--- Slut citat ---

Va - har jag smittat cykeln? Jag smorde bara kedjan!  :)
/Asti

MaxB:
It's good, det är till och med mycket bra! Tyvärr finns fortfarande Van Morrison kvar på min axel och säger att det egentligen var han som skulle få sjunga den här låten.

Jag hoppas ni förklarat för Van att han inte fixar att betona de svenska orden i meningarna så bra som cykeln gör det! Nu är det skönt att höra att du i sången är med rytmiken från instrumenten mer och samtidigt har en fin inlevelse då du sjunger texten.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion