Forum > Färdiga produktioner

Aettan - Jiggeridodam

<< < (3/6) > >>

Aettan:
Tack för snälla ord.
Eko måste nog kolla vad den som jag lånat lite av och förmodligen även snott lite av heter på min Fairportskiva. Har inte hört den på säkert 10 år men så vitt jag minns så är den en instrumental låt. Iofs så kanske även dom Covrat och snott/lånat lite :D .

MaxB:

--- Citat från: cykeln skrivet 22.03.2009, 15:04:40 ---Yiieehaaiii !
Mike Oldfield på väg till salonen
Snyggt lirat - särskilt slutvändan

--- Slut citat ---

Huvet på spiken! Mycket trevlig Mike Oldfield-lir, lite långsammare men det passar perfekt. Och på väg till saloonen också!
Ditt gitarrljud och ditt spel är vackert! Mitt betyg är fem stiliga cowboyhattar.

asti:
Av någon anledning blir man på gott humör direkt av sådana här "struttiga" och lekfulla låtar! Snyggt spelat.
Tycker det för tankarna lite åt Chet Atkins eller Mark Knopfler när han fått i sig några Guinness!  :)

tsmalmbe:
Vänligen observera regelverket:

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=7.0

Aettan:
Tackar igen
TS ursäkta ska fixa det så fort jag hinner, måste hitta titeln på förlagan till den här bara så jag kan namnge och ge kredit till dom som inspirerat mig till den här. Den ligger på en gammal skiva och jag minns inte vad låten heter och min vinyl anläggning har inte varit uppriggad/inkopplad på många år så det blir lite jobb att få till det men lugn det kommer.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion