Jo, som det konstaterats här på KR tidigare så blir man ju döv för sina egna låtar... och dessutom är det nästan alltid så, åtminståne för min egen del, att den senaste låt är det absolut bästa man nånsin gjort... heh

. Då år det ju bra att man blir nertagen på jorden igen.
Musiksmak kan man väl egentligen inte diskutera, alla har ju sin egen så om nån inte gillar så betyder det ju egentligen inget... fast visst är det ju kul när någ gillar, det måste ju medges. Nå, i alla fall, tet tekniska kan ju däremot diskuteras och i alla goda råd och ideer här på KR har vi ju en liten guldgruva.
Angående basen på denna låt så har nog Rattlesnake rätt. Spelandet är (lite) osäkert. Jag har haft en bas i ca två månader nu och jag börjar småningom komma tillrätta med den (tror jag). Dedär med att mixa basen har jag dessutom aldrig riktigt fått ordentlig koll på. Måste nog jobba med det. Det bästa med dethär är ju att man lär sig nytt hela tiden.
Brejken vill jag nog ha kvar i nån form, kunde kanske kortas av en aning. Nån som har goda ideer?
Måste erkänna att det nog inte är jag som sjunger här... det är nog Calle som måste få krediterna för det.
Tack
Krister
« Senast ändrad: 27.03.2009, 08:56:18 by spacetrucker »
Life is too short to remove USB safely