Forum > Färdiga produktioner
Harmonica Mike, Wernborg, Myrli, equality - Lazy
Toby:
Oj då jazzburken är framplockad! Fin liten låt som luktar whisky. Skönt småtimmars gung. Låter bra på det stora hela. Kanske retar jag mig lite på en gitarrton precis i början som är såå blå att den i mina öron låter lite falskt. Lite engelskt uttal kanske skulle putsas på ex slept me in the face kanske blir lite konstigt. :) Annars skönt och moget. ;)
Toby
equality:
Tack synth, divid och Toby! Inte mycket musik för min del i dessa flyttider. HM, Wernis och Myrli förgyller verkligen låten som hade varit väldigt stel annars.
Harmonica mike:
Förlåt mig mig boys,,men det här är så fb,,annat bra så det behövs en bump mellan varven.Svagaste länken i det här,ja det är ju munspelet konstigt nog..
Mike
Eddi:
Jag fattar inte att jag kunnat missa denna pärla. Djupt impad över såväl komposition som framförande i alla delar - världsklass skrev någon Georgia nämndes - javisst så är det - detta måste vara en av KR abolut bästa låtar och endast 139 lyssningar - suck!
Harmonica mike:
--- Citat från: Eddi skrivet 28.01.2012, 01:35:56 ---Jag fattar inte att jag kunnat missa denna pärla. Djupt impad över såväl komposition som framförande i alla delar - världsklass skrev någon Georgia nämndes - javisst så är det - detta måste vara en av KR abolut bästa låtar och endast 139 lyssningar - suck!
--- Slut citat ---
Skriver under på det Eddi..
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida