Forum > Demolåtar
Yllet - It´s your wedding day
egghuvud:
Snyggt. Funderar lite på halvtempot på trumorna oms jag inte är säker på. Det funkar inte riktigt för mig. Jag tycker du tappar i energi. Annars är det bra. Sångljudet är riktigt kalas. Jag gillar låten och instrumenteringen, men är lite tveksam kring arrangemanget. Några vackra kvinnkörer hade varit smaskigt på OOH partierna.
Eggs :)
freddy:
Sången låter riktigt schyst. Ligger bra i ljudbilden.
Jag lyssnar i lurar, men jag tycker basen är otydlig på refrängerna. Hör snudd på inget anslag, utan det är mer som en matta med bas.. om du förstår vad jag menar.
Texten var inget jag förstod eller kunde ta till mig. :) Känns typiskt pop-ig på ett negativt sätt.
Men jag gillar refräng-melodin iaf. Sen tror jag nog att detta borde funka bra i radio, låter som musiken som redan spelas på radio. Ganska snällt och anpassat liksom. Om du förstår, men det vet du nog redan.. svammel... :D
Emulator:
Snyggt, kanske aningen vasst? I övrigt är ljudbilden bra och luftig!
det händer något som snublar till med gitarr/komp/något precis i början av refrängen. Låten lixom hickar till lite, och det stör jag mig en aning på. Ingen annan kanske, så då är det väl bara att låta det vara som det är :)
bra refräng!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida