Forum > Färdiga produktioner

Hellvalla Burn triology

<< < (2/6) > >>

cykeln:
Vid 2.13 till 2.14 tyckte jag du slant lite där på hö.gura ...
och sen vid 3.10 så .. Närå skojar baa  :D
Riktigt dj.a bra detta
Imponerade flyt på guraspelet - och basen!
Även bra sång och körer
Trummorna kunde var lite tyngre
Skivklart!

Vallhagen:

--- Citat från: Wernborg skrivet 15.03.2009, 21:57:08 ---Bara trummorna som avslöjar det hela som ett inte-band.

--- Slut citat ---

Festligt, det har dykt upp ett par såna kommentarer, och jag får väl som programmator ta dom till mig. Men fan vet hur jag ska göra för att programmera mer levande än jag gjort.... men det kanske är BRA att det hörs att det är pekfingervalsat.. så att de kära trummmpetarnas sanna överlevnad motiveras :D

**

Tackar annars Cykeln, Freddy, Wernborg som allra ödmjukast för kommentarer och glada tillrop:) Det är kul att vara med:)

tjing
Bengan

Wernborg:

--- Citat från: Vallhagen skrivet 15.03.2009, 23:26:46 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 15.03.2009, 21:57:08 ---Bara trummorna som avslöjar det hela som ett inte-band.

--- Slut citat ---
Festligt, det har dykt upp ett par såna kommentarer, och jag får väl som programmator ta dom till mig. Men fan vet hur jag ska göra för att programmera mer levande än jag gjort.... men det kanske är BRA att det hörs att det är pekfingervalsat.. så att de kära trummmpetarnas sanna överlevnad motiveras :D

--- Slut citat ---
Ja alltså. Inget fel på trumarret eller så, men jag menar att det hörs att det inte är en trummis. Är nog mest soundet som avslöjar tror jag.

Rock on.

Eddi:
Det här var inget annat än superbra. Allt är väldigt väl-spelat väl-sjunget väl-arrat väl-programmerat :D Jag skulle ha kunnat gå i ed på att det är en riktigt trummis speciell i Midnight.

Kanoners  :D :D :D :D :)
Eko

tsmalmbe:
Nu lyssnar jag med världens sämsta 10 år gamla DA-vandlare, men trummorna det är synd med trummorna. Jag tycker dom borde vara både högre i volym (mera driv!) och skitigare (mera liv!). Dom är tunna och kliniska nu. Verkligen synd.

Om ni har trummorna som MIDI skulle jag gärna försöka mig på att kolla om det går att få det annorlunda. Bara för testens skull, era låtar ska ni inte mera ändra på, låt dom vara färdiga. Det är bra låtar tycker jag.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion