Forum > Färdiga produktioner

Hellvalla Burn triology

<< < (3/6) > >>

Harmonica mike:
Ja men jizes boys,vilket sväng!

Lite ez drummer sound på virveln - lite tunn alltså om man nu skall nedlåtat sig till att skriva nåt neggigt..I övrigt är det bara att lyfta på (high)hatten och gratulera,mycket bra jobbat alla.Men låt det inte gå 8 månader till nästa "släpp",ös på nu när järnet är varmt.

Diggade detta som tusan!

Mvh
Mike

Ola:
ähhh  uschhhhhh  och fyyyyyyyy hårdrock   det här var ju inget och ha !

Var det till räkligt med ris för att ha garanterat en Hellvalla Burn II  :D

det låter kanon
Rock on!

Vallhagen:

--- Citat från: Eko skrivet 15.03.2009, 23:53:06 ---Jag skulle ha kunnat gå i ed på att det är en riktigt trummis speciell i Midnight.

--- Slut citat ---

Läs och lär Wernborg!!! :lol: :P

**

Tack för ännu mer glada tillrop och synpunkter. Guran, Hm, tsmalmbe. Det där med trumsoundet får vi ta med överste Valle, det är han som mixat. Om nån undrar så kan jag meddela att det är AD som använts:)

tjing

Hellpig:
Tack för alla kommentarer så långt!

Det där med trummorna håller jag med om och vi pratade lite om det slutmixskeedet och ja, det skulle definitivt gå att skita ner dem mer. Men som demo duger de tycker jag  - inte bäst trummor men helt ok. Och programmeringen är för den delen bra mycket bättre än vad jag någonsin presterat...

Valle:
Tack till alla! :)

Re: Trummor... I hear ya! Tyvärr, ska man kanske säga, är jag en sådan där skitpedant som trånar efter skinande, rena trummor. Och i egenskap av producent och med dess "exekutiva makt" så har jag väl styrt det lite åt det hållet. Responsen har varit blandad. Men visst, både Helvetesgrisen och Vallhagen har påpekat att det låter lite väl sprättigt — och menar på att det ska vara mer skitig biker över trummorna.

Givetvis lyssnar vi på alla synpunkter som kommer in, tar det till oss och lägger det på hög i väntan på en eventuell uppföljare. Då har vi ju samlat på oss en stenhård grund nog att leverera den ultimata produktionen!

Igen — ett innerligt tack till alla som tar sig tid att lyssna och kommentera! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion