Forum > Färdiga produktioner
Markus Broberg - Sanningar och Kärlek
Eddi:
Ja det rockar på bra här - du följer en stringens rakt igenom- lovvärt. Industriellt säger du - ok- men då känns trummorna lite för rena - du kanske ska testa med Emu-stuket alltså klart industriella trummor det tror jag skulle ge en ännu bättre skjuts åt denna redan braiga låt.
Eko
Markus Broberg:
Oj:) tackar som fan:) :wub:
Jag tänkte mig industriellt som lite bullrigt och "Rufft" :D
Mvh Markus
Harmonica mike:
Tjenare Markus.
Nu låter det bra tycker jag,stor skillnad mot första verren.Däremot tycker jag att du kan ge lite reverb till sången.Nu är hela mixen blöt,men sången snustorr..Jag får liksom inte ihop det i min skalle,var står sångaren på denna scen?
Förmodligen kvar i logen och uppmickad därifrån :D,ja du fattar,HELA bandet på samma scen..Sen har du den tycker jag.
Mvh
Micael
Markus Broberg:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.03.2009, 10:37:27 ---Tjenare Markus.
Nu låter det bra tycker jag,stor skillnad mot första verren.Däremot tycker jag att du kan ge lite reverb till sången.Nu är hela mixen blöt,men sången snustorr..Jag får liksom inte ihop det i min skalle,var står sångaren på denna scen?
Förmodligen kvar i logen och uppmickad därifrån :D,ja du fattar,HELA bandet på samma scen..Sen har du den tycker jag.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Tack Micael:), kul att höra :wub:
Jag har en mix klar med reverb:), slänger upp den sen.
Mvh Markus
Harmonica mike:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 18.03.2009, 20:25:11 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.03.2009, 10:37:27 ---Tjenare Markus.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Tack Micael:), kul att höra :wub:
Jag har en mix klar med reverb:), slänger upp den sen.
Mvh Markus
--- Slut citat ---
Kul,den vill jag höra.Men var sparsam,det är lite rum och en kort svans(häng) som behövs..
mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida