Forum > Färdiga produktioner

Dividend,1up - Den galne skogstomten

<< < (2/6) > >>

1up:

--- Citat från: Kenta K skrivet 18.04.2007, 20:36:45 ---Lyssnar nu.

LOL! skogstomte!  :wub:

Det svänger ju! lol!  Skogstomtejazz
Bra text! Lyssnar vidare.  Hoppas inte den jäkla kinesen börjar gala nu....

Det gjorde han inte. Hehe "puh!"

Eller är det DU som är den galne Kinesen? ?? ? ? :ph34r:

Rolig prodd. Sånt här behöver man för att "vidga" sina vyer.  :)

--- Slut citat ---

Vad härligt att du kommenterar svängen och jazzen. VI slet som rävar för att få ihop det ;)

Vi är glada att kunna stå till tjänst som ögonöppnare (eller kanske öronöppnare). Vår stil är unik och kommer snart erövra världen.

Nåja. :)

1up:

--- Citat från: mahan skrivet 18.04.2007, 20:58:51 ---Jaaaha, va f..n ska man säga till detta! :P
Åtminståne har ni jobbat hårt med detta projekt, tummen upp för det! Tror att det har behövts ett riktigt ordentligt manuskript.
Kanske att uppföras i Sagostunden, for adultz. Galet och nåt härligt naivt :D

Har en idé, greja en video till detta!,  :D

h.  Johan

--- Slut citat ---

Per, är du sugen på att fixa en video? Eller kanske någon på forumet? It's up for grabs om man säger så!

ja, som vi har kämpat! Blev väl några tiotal vändor mellan oss i cubase innan det färdiga resultatet kunde avnjutas. Per låg inge på tvångsmatning av sagor i Beijing i 2 veckor. Efter det kom den exemplariska texten farande ur hans mun. Kemikaliecontainer, någon? :D

equality:
He, he vuxensaga som sagt... Galet oförutsägbart med sköna rytmer och ljud.

Emulator:
Ja, jag tycker... att nä. Jag menar att, nej.  men såhär då, det låter...nä.

jag har INGEN ANING hur jag ska kommentera detta :D

låter lite kul helt klart, visa partier skulle ni kunna klippa ur denna saga o göra låt av :) 02:20 låter det ju skitbra.

"dans dans dans" låter som en liten fin svensktal av leila K "dance dance dance dancedacne , leila k is in the HAAAUS"!

dans dans skomstomten e in the skog!

jaha,. roande iallafall.

lite yellovibbar....

och. Detta är konst.

Dividend:

--- Citat från: 1up skrivet 19.04.2007, 00:01:51 ---
--- Citat från: mahan skrivet 18.04.2007, 20:58:51 ---Jaaaha, va f..n ska man säga till detta! :P
Åtminståne har ni jobbat hårt med detta projekt, tummen upp för det! Tror att det har behövts ett riktigt ordentligt manuskript.
Kanske att uppföras i Sagostunden, for adultz. Galet och nåt härligt naivt :D

Har en idé, greja en video till detta!,  :D

h.  Johan

--- Slut citat ---

Per, är du sugen på att fixa en video? Eller kanske någon på forumet? It's up for grabs om man säger så!

ja, som vi har kämpat! Blev väl några tiotal vändor mellan oss i cubase innan det färdiga resultatet kunde avnjutas. Per låg inge på tvångsmatning av sagor i Beijing i 2 veckor. Efter det kom den exemplariska texten farande ur hans mun. Kemikaliecontainer, någon? :D

--- Slut citat ---

Video? Då behöver vi en dvärg ju  :blink:
Möjligtvis om nån kan fixa en datoranimerad 3D-dvärg. :)

Eller tomten kanske inte är liten utan stor? ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion