Forum > Färdiga produktioner
Dividend,1up - Den galne skogstomten
Dividend:
--- Citat från: Light Head skrivet 20.04.2007, 10:06:53 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 19.04.2007, 04:41:52 ---
--- Citat från: 1up skrivet 19.04.2007, 00:01:51 ---
--- Citat från: mahan skrivet 18.04.2007, 20:58:51 ---Jaaaha, va f..n ska man säga till detta! :P
Åtminståne har ni jobbat hårt med detta projekt, tummen upp för det! Tror att det har behövts ett riktigt ordentligt manuskript.
Kanske att uppföras i Sagostunden, for adultz. Galet och nåt härligt naivt :D
Har en idé, greja en video till detta!, :D
h. Johan
--- Slut citat ---
Per, är du sugen på att fixa en video? Eller kanske någon på forumet? It's up for grabs om man säger så!
ja, som vi har kämpat! Blev väl några tiotal vändor mellan oss i cubase innan det färdiga resultatet kunde avnjutas. Per låg inge på tvångsmatning av sagor i Beijing i 2 veckor. Efter det kom den exemplariska texten farande ur hans mun. Kemikaliecontainer, någon? :D
--- Slut citat ---
Video? Då behöver vi en dvärg ju :blink:
Möjligtvis om nån kan fixa en datoranimerad 3D-dvärg. :)
Eller tomten kanske inte är liten utan stor? ;)
--- Slut citat ---
Jag ställer gärna upp som dvärg!!! Any time any place, så länge som det är i Göteborg.
Texten är hur bra som helst, och framförandet är lysande. Det svänger och jag har inte ställt mig upp för att dansa endast för att jag skriver,, men sedan!
Texten är jättebra! Funderar på hur fler kan få möjlighet att lyssna på detta.. Funderar på om jag skulle ta en sväng in på City107's station, bor ju rätt nära...
Får fundera på det.
Det svänger! Till och från är det verkligen riktigt kul oxo. :lol:
--- Slut citat ---
Light Head: Haha! :D Det får du gärna göra.
Micael: Kul att du och Light head gillade det!
/Per
Dividend:
Denna låt måste bumpas med intervall av >120 dagar! Min och 1ups stjärnproduktion... Tror jag, eller vårt sämsta :unsure:
Vad tycks.. :)
(Storyn är att vi skickade en midifil mellan oss i mer än en vecka, så blev låten till. Och JA, sången är mestadels improviserad, förutom några fraser)
Memphis:
:mellow:
Haha, jösses! Totalknas! :) Det var stundvis väldigt kul också. :D Dansa skooogstomte!.. Årets bästa löjligaste låt här på Kr tror jag närmare bestämt :P
Grymt jobbat!
Mvh
Memphis
Dividend:
Hejsan! Jo den är utomordentligt löjlig! :)
Men den är från förra året! Och fick faktiskt mer comments på studio forum på den tiden, men det kanske är jönsigare folk där ;)
Dividend:
För att visa vår solidaritet mot Ocean music's avhopp! postar vi följande dänga UTAN sång!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida