Forum > Demolåtar

Perrra ft Rebecca - I need you so

<< < (2/2)

freddy:

--- Citat från: perrra skrivet 12.03.2009, 16:49:29 ---det är bara en slasktest detta än alltså, det kommer givetvis försvinna sen.
--- Slut citat ---

Jaha, men det tycker jag inte framgick riktigt när du skrev om låten. Hur ska man veta det  :blink: Tycker nog att det låter mer klart än en "slasktest" detta. Därav min petitesskommentar. :)

--- Citat från: perrra skrivet 12.03.2009, 16:49:29 ---BassHunter gör INGEN trance.. han gör ju bara typ club musik, vilket är en sjuk skillnad mot detta
--- Slut citat ---

mhm.. Fast i mina otränade öron så låter det ganska närbesläktat ändå. Samma syntar, samma ljudbibliotek liksom. Vengeance och nexus? SÅN sjuk skillnad är det väl inte ändå? :) Du kan ju det här, så jag litar på dig. Samtidigt som du säkert förstår att jag som oinsatt ser fler likheter än olikheter.

--- Citat från: perrra skrivet 12.03.2009, 16:49:29 ---Melodic Trance hämtar ju influenser från Klassisk musik menas club är väldigt gladd och inte så väldigt mycket olika ljud som det är i en trancelåt.

--- Slut citat ---

Så är det säkert :) Skit samma, allt är bara labels. Musik som musik. Vi säger att det finns bra och dålig musik istället. Den här tycker jag faller in i bra-sidan. ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion