Forum > Demolåtar

Hogge - Lullaby (En sång till Natasha)

<< < (4/6) > >>

Clemens:
Tjena Hogge!

Det här låter riktigt bra!..gillar din voice,  körerna i refrängen är super...bra låt och bra sjunget! :) /C

hogge:
Bättre sent än aldrig - har helt missat Ditt inlägg - men tack så jättemycket.. Den här låten håller jag just nu på att försöka mixa till lite, men sen kommer den upp på färdiga demon.. Förutsatt att jag lyckas något sånär..

Blader:
Bra låt, catchy!

Dock känns det lite... jag vet inte... som att du har satt ihop två låtar. Refrängen hör inte ihop med versen, i mina öron.
Sen tyckte jag sologuran i början var lite hög, sänk den en bit så blir'e finemang. :)

bjurte:
Märklig låt det här :blink: (inget negativt menat) Men den fastnar verkligen.
Kan förstå och hålla med Blader lite grann.
Versen är Popig värre lite Police möter Brian Adams i sinna popigaste ögonblick.
Och sen plötsligt blir det Thin Lizzy för hela slanten i refrängen och då blir det riktig bra,och fn. va du sjunger bra..
Så det negativa då,basen är väldigt bred och tar alldeles för mycket plats(tycker jag) och trummorna  är lite skummt mixade
lite för tunna och platta och det är i stort sätt bara virveln som hörs..
Ta det inte som en sågning för detta gillas,försök bara att EQ:a basen och trummorna lite mer.. ;)

hogge:

--- Citat från: Blader skrivet 17.09.2009, 23:07:48 ---Bra låt, catchy!
Dock känns det lite... jag vet inte... som att du har satt ihop två låtar. Refrängen hör inte ihop med versen, i mina öron.
Sen tyckte jag sologuran i början var lite hög, sänk den en bit så blir'e finemang. :)

--- Slut citat ---

HAHA.. Ja visst blev Du lite överraskad när refrängen kom igång  :lol:
Det är nog så som det får vara. Kommer inte att ändra nåt där. Men däremot (som jag skrev tidigare) så ska jag se över mixen lite..
Tack Blader!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion