Forum > Färdiga produktioner

Kenneth F - The Illusion

<< < (2/3) > >>

Dividend:
Fasne, vad mäktigt sound du fått till!

Alltså i "uppladdningarna" eller vad man skall kalla det. Lyssnar som du vet int mycket på trance. Du är undantaget ;)

Burnin Sven:
Jag måste nog hålla med i stort sett skitbra börjar rycka lite i gammelgubbens ben oxå. Man kanske skulle testa sånt här låter kul som bara den.
Göran

Kenta K:
Roboseal: Tjolahopp! Tackar för bra comment. Ja, någon slinga kanske inte vore dumt! :)

mahan: Hej och hopp min kära fan! Hehe Ja, du är rätt. Det är mycket reverb. Jag var svag för det vid den tiden jag gjorde låtarna. Det är mycket reverb i alla mina trance låtar. . . Skall se över detta innan jag skickar in låten til ett skivbolag.  :P tackar för comment!

Bassebas: Ja detta är nog kanske låt nummer 3 eller något jag gjorde i trance väg i FL. Är ganska nöjd med den, även om allt präglas av för mycket reverb! :)  Klickande sound.. Måste kolla det. . . JA! det har du F-n rätt i! Hehe. Skall kolla det du... Tack för comment! :)

Dividend: Hej min kära vän! :) Ja, målet är att få till ett bra tryck i låtarna. Ha ett fint spekter som går över alla frekvenser. :p  vet att du inte är någon trance nisse. Kommer snart ny musik åt ambient hållet. :)

Burnin Sven: Ja då kan man ju säga att jag lyckats då! När det börjar rycka i gammelgubbens ben! :)
Ja, trance är otroligt roligt att jobba med. Låtarna utväcklas så mycket när man jobbar med dom. Sen lär man sig mycket också! :) Det är mest ambient jag jobbar med, men det är skönt att få tankarna över på något annat ibland. Och då är trance det naturliga för mig. :)
Tack för comment!

djonas:
Låter fett men jag tror ljudbilden hade kunna vara ännu mer "in tha face" om du hade minskat reverbet. B)
Inget jag lyssnar på i vanliga fall...men detta var skönt, avslappnande på nåt vis trots stompet :D, speciellt partiet vid 1:50.
Nice work dude
Mvh / djonas

Kenta K:
"gammal tråd" men tack djonas! ;)

Ups, kallas det dump?  :huh:      :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion