Forum > Färdiga produktioner
Markus Broberg - Svarta Solen
freddy:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 10.03.2009, 17:16:06 ---
Haha:)
Jag vet vilket du menade, det "Hackade" liksom till, på nån kvint eller vad det heter:P
--- Slut citat ---
Fastna lite mitt i "räkan". :lol:
Markus Broberg:
--- Citat från: freddy skrivet 10.03.2009, 17:17:53 ---
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 10.03.2009, 17:16:06 ---
Haha:)
Jag vet vilket du menade, det "Hackade" liksom till, på nån kvint eller vad det heter:P
--- Slut citat ---
Fastna lite mitt i "räkan". :lol:
--- Slut citat ---
Typ :P
Eddi:
Bra poplåt kul med unga röster som vill något. Men radio nä inte i det här skicket låter för spretigt tycker jag (jaja jag vet det är enklare att bedöma andras låtar) Håller med Freddy om slutet gillar jag inte.
Lyssna Markus och tänk radio skulle någon producent köra denna som den nu är upplagd (speciellt i slutet) men även det andra spretet - du kan ju musik så jag tror att du med lite eftertänksamhet kan paketera denna på ett jättebra sätt. Det är min förhoppning i alla fall.
Eko
Markus Broberg:
--- Citat från: Eko skrivet 11.03.2009, 01:33:41 ---Bra poplåt kul med unga röster som vill något. Men radio nä inte i det här skicket låter för spretigt tycker jag (jaja jag vet det är enklare att bedöma andras låtar) Håller med Freddy om slutet gillar jag inte.
Lyssna Markus och tänk radio skulle någon producent köra denna som den nu är upplagd (speciellt i slutet) men även det andra spretet - du kan ju musik så jag tror att du med lite eftertänksamhet kan paketera denna på ett jättebra sätt. Det är min förhoppning i alla fall.
Eko
--- Slut citat ---
Tack Eko:)
Jag har gjort en annan mix nu:), jag tog till mig och har ändrat slutet:)
Jag har aldrig nämnt ordet Radio sjäv:), jag vill bara göra låtar så jag får ur mig en massa skit, tankar.
Lägger upp den nya bums:)
Markus Broberg:
Sista mixen uppe nu:P
Ett litet stick
Fetare guror i ref
Annat slut
Lite mer putsat
Ändrat lite på synten.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida