Forum > Färdiga produktioner
Crystal Light- Angels cry for me
Markus Broberg:
Snyggt som fan:) Mäktigt!
MacTS:
Tack så mycket alla för kommentarerna!
Jag ska ta en funderare om arret om låten tar sig igenom gallringen till skivinspelningen.
Silverpilen:
man blir ju lite nostalgisk av sån här musik :) tar en tillbaks till mellanstadiedisko och chokladbollar, en härlig tid ?? eller hur var detnu , :rolleyes: bra låt och bra framfört, kanske håller med asti om att dra ner lite på effekter och låta den förträffliga sången komma närmre. gott jobb iaf :)
cykeln:
Jag skulle vilja höra den framförd av en ljus kvinnostämma
och enbart akustiska gitarrer
Kan bli jättefint!
Åsa:
Fin låt!
Bra att du låter låten vara just såhär, jag skulle som flera andra vilja ha den ännu mer sparsmakad i början, en bra bit in, och sen lägga på lite mer. Nu är det liksom samma matta av ljud hela tiden. Det blev lite tradigt.. Skulle väl vara jättebra med en sån här "stanna-upp-låt" på en skiva, för att bryta av. Tycker jag. Han sjunger förbaskat bra, på ett ställe hakar jag upp mig på uttalet, på long long, låter det väldigt svenskt Lång Lång, liten skitgrej egentligen, vi är ju svenskar och här sitter jag själv och kastar sten i glashus. Harkel. Bara sång och akustisk gitarr i början.. finfint tror jag. Och mer körer i mitten/slutet av låten förstås, kan det bli för mycket stämmor? Nej :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida