Forum > Färdiga produktioner
Tore Jarlo - Hole in my sole
Duden:
Snyggt jobbat Jarlo, det börjar låta riktigt bra nu! :)
Jag skulle skippat elektrobasen och gjort en funkigare ist - sånt som du är bra på!
Kör hårt.
jarlo:
--- Citat från: Duden skrivet 18.04.2007, 13:50:14 ---Snyggt jobbat Jarlo, det börjar låta riktigt bra nu! :)
Jag skulle skippat elektrobasen och gjort en funkigare ist - sånt som du är bra på!
Kör hårt.
--- Slut citat ---
Äh, det är ju electrobasen som gör hela låten! Nog är det väl funkigt ändå...? :)
Duden:
--- Citat från: jarlo skrivet 18.04.2007, 16:59:04 ---Äh, det är ju electrobasen som gör hela låten! Nog är det väl funkigt ändå...? :)
--- Slut citat ---
Jag tycker det är din popkänsla som gör hela låten.
Electrobasen låter mest som ett försök att vara current... jag skulle ärligt skippa den, den är ändå omodern.
Kollade förresten dom andra låtarna på din myspace, bra pophouse, souligt. Grymt. :)
1up:
--- Citat från: jarlo skrivet 18.04.2007, 12:29:14 ---LÅTNAMN: Hole in my sole
ARTIST/GRUPP: Tore Jarlo
GENRE: Electro House
LÅTLÄNGD: 4.00
MUSIK/TEXT/SÅNG/GITARR: Tore Jarlo
INSPELNINGSÅR: 2007
Hallå allihopa. Nu har jag gjort färdigt en ny housedänga. Tyvärr kan jag inte lägga upp den i mp3-format här, men ni får gärna lyssna på min myspace-sida:
http://www.myspace.com/torejarlo
Hoppas ni gillar den!
--- Slut citat ---
Låter mycket bra. Blir lite avis. Vill också kunna pumpa lite beats. :P Ibland låter det lite ont om idéer, lite tomt, men man hör din potential, men fyll gärna i med lite mer godbitar att upptäcka.
Den största önskan vore om den lite skrovliga low-fi-basen fick träda ned från pallen och ersättas av sin funkiga filtrerade kompis som regerar 3.05-3.11. Schyssta, kan han inte få regera i hela låten?
Kenta K:
Tjena! Ja, det svänger! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida