Snyggt intro, väldigt bra falsettsång.
Sen blev det inte alls den stilen som utlovades i introt. (Vilken det nu är
)
Jag tycker absolut du ska kvantisera trummorna hårdare. T.o.m. 100% funkar. Var inte rädd för hård kvantisering brukar jag med en dåres envishet hävda. Mänsk.igheten ligger i velocityn ändå. Det låter faktiskt riktigt illa om trummorna och det är såååå lätt åtgärdat eftersom du har bra idéer och arr på dom.
Go låt även om jag som sagt väntade mig nåt helt annat efter det introt. Du kan väl göra en låt med bara det rösten du nyttjar i introt.
Tycker också som vanligt att gitarren behöver mer "kropp". Mellanregister alltså.
Snygg "hook" på gitarren.
Gott jobbat!
Danke Wernis!
Ska försöka ta del av det fina du skriver om, får väl sälja mina trummor och övergå till direct midi småningom,
så mycket kritik har min trumkomp fått på det sistone. Trodde ju att realtime drumming skulle bli "the thing" men tydligen har jag förstått fel.
Så drar tillbaks till midi och 100% quantized material så slipper vi detta, är ju inte bara du som poängterat detta så......
Men kul att låten i o för sig gillas, det var ju åxå min point, ska försöka svarva på detta lite till!
-
Tackar för lyssning o commentz

h. johan