Kontrollrummet

Hur lägger man upp album + låtar i färdiga skivor avdelningen???

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
ja hur...finns liksom inga öppna funktioner då man tittar in där?!?


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
jag tror tsmalmbe fixar det där manuellt, fast det är bara en gissning.
blargh


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
men vaffaen, inte ett svar från någon ansvarig på över 2 timmar??? zyan kom igen nu annars skiter jag i det!


Utloggad tsmalmbe

jag tror tsmalmbe fixar det där manuellt, fast det är bara en gissning.

Ja, exakt.

men vaffaen, inte ett svar från någon ansvarig på över 2 timmar??? zyan kom igen nu annars skiter jag i det!

?? Om det nu verkligen var fast på två timmar mitt i natten? Det är inte som att vi skulle jobba treskift i kundbetjäningen här, om någon nu trodde det. Vi svarar när vi hinner, vilket är allt som oftast förutom då när vi sover.


Dessutom ger sökningen ganska bra resultat, redan på första sidan.

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=2116.0

och alternativ diskussion kring saken

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=10898.0
« Senast ändrad: 05.03.2009, 08:12:35 by tsmalmbe »
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
22.35 ja...förstår väl för tusan att ni inte jobbar 3-skift  :lol: mne vanligtvis brukar tex du vara aktiv lite till och från, hursomhelst hjälper det inte mig förrän du fått filerna right?
Vilken adress skickar jag dom till då, har ju skicka pm till dig förr utan respons...  :mellow:


Utloggad tsmalmbe

Jag återkommer. Du kan skicka epost eller PM, jag läser bägge. Jag kan aktivera mig kring detta tidigast på lördagen.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Mr Artrock

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 676
    • Visa profil
Jag återkommer. Du kan skicka epost eller PM, jag läser bägge. Jag kan aktivera mig kring detta tidigast på lördagen.
Var lägger jag filerna???


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
Jag återkommer. Du kan skicka epost eller PM, jag läser bägge. Jag kan aktivera mig kring detta tidigast på lördagen.
Var lägger jag filerna???
Lägg dom någonstans där tsmalmbe kommer åt dem, sen skicka ett pm till honom var han hämtar den.

Diino är en backuptjänst som även klarar att dela med sig filer, kostar inget. Tycker jag funkar jättebra, kommer åt alla mina filer och kan välja vilka som ska vara tillgängliga utan lösenord, där har jag mycket junk, kräver dock ett värdprogram som inte funkar på mac.