Kontrollrummet

Biscuit Barney - Kvicksand

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Åsa

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 592
    • Visa profil
    • www.asawetter.se
Bra att den här tråden fick liv igen! Mer Biscuit Barney till folket  :)
Den här och dom andra låtarna borde snurra i radio..

http://www.myspace.com/granslandet
http://www.facebook/Granslandet
http://www.asawetter.se
http://www.myspace.com/asawetter
http://www.myspace.com/tonikum
http://www.myspace.com/slipoversongs


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Riktigt bra!...kompetent på alla vis..otroligt snygga harmonier på refrängen där basen bryter harmonierna på ett sätt som jag verkligen gillar..Rösten är cool men tycker den ligger på gränsen till att göra ont i öronen  (vass, diskantig ) lyssnar i Ultrasone Proline 2500..och dom brukar inte ljuga, en mindre justering där så är det klart! ( i mina öron ) :)
Rackarns bra! /C

OBS! Ingen kritik till dig Clemens...
Men jag tycker många här på forumet är lite fega med att det smäller på lite i toppen.
Lyssnar man högt skall det kännas ibland.
Min personliga åsikt.


Jag tycker sången sitter som en smäck.

:D


Absolut!..gillar när det experimenteras och när man går utanför ramarna, men tycker soundet känns liiite obekvämt..ingen större grej men reagerade lite på detta! :)


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Lyssna på Bonos röst i Beautiful day... där är det ibland nära att öronen kroknar....


he..he..jo finns väl inget rätt eller fel, bara tycke och smak../C


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
en liten parentes...denan låten är asbra men.... håret stod rätt upp på armarna när jag lyssnade på refrängen till "Var e du" på er myspace sida... fy fan vad bra, rösten är så grymt mysig! Messa mig gärna när det finns mp3or att ladda ned ner köpa!


Hej!! Kul att du gillar. Vi har tre låtar för tillfälllet och alla tre går att ladda ner som Mp3:or här på Kr.

Var e du

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=5703

Imorgon är försent

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=9405

Och då Kvicksand som den här tråden handlar om   :D

Det är bara att ladda ner.

Tack så mycket än en gång för positiv respons


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Bra att den här tråden fick liv igen! Mer Biscuit Barney till folket  :)
Den här och dom andra låtarna borde snurra i radio..



Du e bara för söt  :wub:


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Hur kan jag ha missat denna?

Bra gjort!

Finns inget att klaga på.
Genren synt är ju inte den mest besökta på forumet...

Tack så mycket. Tur att du upptäckte den nu då. Nä synthgenren är väl inte överrepresenterad. Men du, Emu och några till kämpar tappert  :D


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Riktigt bra!...kompetent på alla vis..otroligt snygga harmonier på refrängen där basen bryter harmonierna på ett sätt som jag verkligen gillar..Rösten är cool men tycker den ligger på gränsen till att göra ont i öronen  (vass, diskantig ) lyssnar i Ultrasone Proline 2500..och dom brukar inte ljuga, en mindre justering där så är det klart! ( i mina öron ) :)
Rackarns bra! /C

Man tackar för berömmet. Den här är som nämnts tidigare inte riktigt färdig. Har upptäckt saker i efterhand och kommentarer från er på forumet som skall testas. Men jag försöker hitta tiden och lusten att sätta mig ner med det. Men det blir kanske i veckan om allt går som planerat.

Ps. Chariot är asgrym.


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Tjou!
Absolut njutningsbart alster, härlig passion i sången o stämmorna :wub:
Det enda jag sågar på e trummorna, deras sound sitter inte in i resten av helheten, kanske dom e onödigt tunga, får inte riktigt tummen på det men...
4/5 rattar! :)

h.  johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Vansinnigt bra produktion. Låten är väl inte lika fantastisk, men det luras jag gärna att tro när det låter så här in i hå-vete bra.

Tänker vara jättetråkigt och sälla mig till trumkritikerna. Lite för maffigt och "pluggigt" ljud för denna produktion kanske.


Mmmmmm va bra.


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Straffet man får betala för att vara ute i vildmarken och lukta på blommorna och slåss med myggen:

Man missar många pärlor - skitbra detta Micke. Gillar skånska uttrycket i sången,lite rysningar faktiskt fast det inte är min påse.

Över dj&%#t bra!

Mike


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Tjou!
Absolut njutningsbart alster, härlig passion i sången o stämmorna :wub:
Det enda jag sågar på e trummorna, deras sound sitter inte in i resten av helheten, kanske dom e onödigt tunga, får inte riktigt tummen på det men...
4/5 rattar! :)

h.  johan


Hallå där!!

Ja passionen i sången är det absolut inget fel på. Tompa vet vad han gör  :wub: Jag vet inte var han håller hus dock, får säga till honom att titta in. Det har varit totalrenovation av huset för hans del.
Ja jo trummorna var det ja. Jag vet att dom kanske inte är helt tipp topp. Skulle vara skönt om man kunde få lite mer kött på benen på vad det är som inte faller i smaken. Baskagge, virvel, fills osv Jag gillar själv baskaggen, framförallt på introt. Virveln e jag väl inte helt nöjd med, den skulle jag nog vilja ha lite mer syntetisk. Kom gärna med lite mer konkreta förslag då jag ska ge mig på en liten nymix mm av den här låten.

Tack för lyssning och kul att du gillar det

Micke

Vansinnigt bra produktion. Låten är väl inte lika fantastisk, men det luras jag gärna att tro när det låter så här in i hå-vete bra.

Tänker vara jättetråkigt och sälla mig till trumkritikerna. Lite för maffigt och "pluggigt" ljud för denna produktion kanske.


Mmmmmm va bra.

Väldans kul att du gillar produktionen och om den kan lura dig till att gilla låten i övrigt så är det ju skitbra  ;)
Låten är ju en klassisk syntpop historia med kanske en liten touch av melankoli. Man måste kanske gilla genren för att gilla själva låten....eller så gillar man inte låten trots att man gillar genren  :D

Ang trummorna så läs gärna svaret till Mahans inlägg ovanför. Har du nåt konkret så dela gärna med dig  :) Funderar annars på att kanske låta Emu göra ett drumtrack till låten. Risken är väl kanske då att det blir lite hårdare än man kanske tänkt sig :lol: (Eller vad tror du Emu  ;))

Tack för input

Micke

(ser fram mot ett smakprov av Som Förr....fast om du kör i mitt Tempo så blir det väl inte förrän till jul  :lol:)
« Senast ändrad: 16.06.2011, 22:07:59 by jonnerstone »


Avslappnad

  • Gäst
Utan att ha läst de andras omdömen, jisses i skogen vad otroligt mycket jag gillade detta!!! :D Synt och skånska i perfekt symbios, helt überbra helt enkelt! :)

Fick några vibbar från Greg Fitzpatricks arr till Adolphson och Falks tidiga produktion, mycket högt betyg! :)


Utloggad Silverpilen

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 123
    • Visa profil
det känns som evigheter sen man hängde här, precis som Micke sa så har vi renoverat hemma och jag har varit på flykt :D

tack alla för kommentarer, jag själv gillar denna låten och tycker nog det är den bästa av de tre vi gjort ?
texten ja,, full respekt för att inte alla gillar den, jag har dock lagt ner ganska mkt möda för att få den precis som jag ville, kvicksand,,sitta fast ? det kan man väl ? men framförallt så sjunker man väl och vad jag lärt mig, så ju mer man rör sig (läs river och sliter) ju fortare sjunker man ? Självklart är kvicksand en metafor för något annat  :rolleyes:

sången,, blir jätteglad när ni säger att ni gillar uttrycket i sången för enligt mig är det kanske det viktigaste att det man sjunger låter trovärdigt !!! om man sen gillar sångrösten eller inte, det är så oerhört subjektivt.
Bladerunner,, man utvecklas ju hela tiden men framförallt så kommer ens eget uttryck fram bättre när man gör sina egna melodislingor, därav största anledningen att det låter bättre nu än i korna  :)

Micke låt oss ro den här båten i land nu så vi kan ta oss an Tiga är guld !! :D



Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 249
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
det känns som evigheter sen man hängde här, precis som Micke sa så har vi renoverat hemma och jag har varit på flykt :D

tack alla för kommentarer, jag själv gillar denna låten och tycker nog det är den bästa av de tre vi gjort ?
texten ja,, full respekt för att inte alla gillar den, jag har dock lagt ner ganska mkt möda för att få den precis som jag ville, kvicksand,,sitta fast ? det kan man väl ? men framförallt så sjunker man väl och vad jag lärt mig, så ju mer man rör sig (läs river och sliter) ju fortare sjunker man ? Självklart är kvicksand en metafor för något annat  :rolleyes:

sången,, blir jätteglad när ni säger att ni gillar uttrycket i sången för enligt mig är det kanske det viktigaste att det man sjunger låter trovärdigt !!! om man sen gillar sångrösten eller inte, det är så oerhört subjektivt.
Bladerunner,, man utvecklas ju hela tiden men framförallt så kommer ens eget uttryck fram bättre när man gör sina egna melodislingor, därav största anledningen att det låter bättre nu än i korna  :)

Micke låt oss ro den här båten i land nu så vi kan ta oss an Tiga är guld !! :D


Jag tycker att låten arret sången precis allt och även känslan i låten är helt perfekt. Glöm det där med kvicksanden nu det är bara min dumma högra hjärnhalva som protesterar. Låten är kanon så det så!!!!
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Hedblom

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 204
    • Visa profil
    • Hedblom.nu
Herre gud vilket bra ljud.

Sången som dom andra säger är bara ballt, precis som kent. Ska vara lite luddigt  :D
www.hedblom.nu

Kristoffer Hedblom på Spotify


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Herre gud vilket bra ljud.

Sången som dom andra säger är bara ballt, precis som kent. Ska vara lite luddigt  :D

Oj vilken go reaktion!! Man tackar, man tackar!!
Kent är ju faktiskt en del av inspirationen till dom här tre låtarna vi gjort hittils. Fast på skånska och med mer synthar  :) och kanske inte lika suicidalmörkt men ändå med en gnutta melankoli.

Tack

Micke


Utloggad Silverpilen

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 123
    • Visa profil

Jag tycker att låten arret sången precis allt och även känslan i låten är helt perfekt. Glöm det där med kvicksanden nu det är bara min dumma högra hjärnhalva som protesterar. Låten är kanon så det så!!!!
[/quote]

det är lugnt, jag har inga problem med negativ kritik på texten, bara för att jag lagt ner mkt möda betyder inte att den är bra :)

Herre gud vilket bra ljud.

Sången som dom andra säger är bara ballt, precis som kent. Ska vara lite luddigt  :D

kent,,jaaa, stora inspiratörer, tack :D


asti

  • Gäst
Fy fan vad bra den här är! Jag kom på att jag måste lyssna på den igen och det var samma "lyckokänsla" igen när refrängen drar igång! Suveränt!
Nu börjar jag få tillbaka inspirationen att göra nya låtar igen! Tack för det!
/Asti


Utloggad stensdotter

  • Nirvana nästa
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 206
    • Visa profil
    • Stensdotters hemsida
Jag gör som de andra.
Vågen...
Skitbra helt enkelt!
 :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Lyssna på http://www.stensdotter.com


Utloggad Silverpilen

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 123
    • Visa profil
Fy fan vad bra den här är! Jag kom på att jag måste lyssna på den igen och det var samma "lyckokänsla" igen när refrängen drar igång! Suveränt!
Nu börjar jag få tillbaka inspirationen att göra nya låtar igen! Tack för det!
/Asti

shit vad glad jag blev av att läsa ditt inägg, kan vi locka fram lyckokänslor och inspirera så blir jag gladast :)

Jag gör som de andra.
Vågen...
Skitbra helt enkelt!
 :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

tack snälla :)


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Fy fan vad bra den här är! Jag kom på att jag måste lyssna på den igen och det var samma "lyckokänsla" igen när refrängen drar igång! Suveränt!
Nu börjar jag få tillbaka inspirationen att göra nya låtar igen! Tack för det!
/Asti

Tjenare och tack!!

Jag visste inte ens att du tappat inspirationen  :) Men det är ju himla kul om vår enkla melodi kan få dig att finna den igen så att skånskan får fortsätta att frodas på detta forum  :D

Tack för värmande ord!

Jag gör som de andra.
Vågen...
Skitbra helt enkelt!
 :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


Ja absolut...tack snälla   :wub:


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Helt lysande, håller klass!

Sång upp en millisivert och kanske en soft gura ändå...marginellt, äh detta är great!
Hatar skånska men detta låter liderligt...ni kanske ska ge fan i och prata och bara sjunga, hehe, puss på er!

/aROCKER


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Biscuit Barney - jag laddar ner till mp3-spelaren för att lyssna på väg hem. Vilka är de andra två låtarna? Var kan man lyssna på dem? Jag har ett minne av att en av de här tre är den där som gör mig knäsvag - av skånskan och hela låten, helt outstanding lixom  :wub:

Vad heter den där andra som jag tänker på?
« Senast ändrad: 17.08.2009, 16:54:10 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Biscuit Barney - jag laddar ner till mp3-spelaren för att lyssna på väg hem. Vilka är de andra två låtarna? Var kan man lyssna på dem? Jag har ett minne av att en av de här tre är den där som gör mig knäsvag - av skånskan och hela låten, helt outstanding lixom  :wub:

Vad heter den där andra som jag tänker på?

Förmodligen denna: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=5703.0

Hittades genom sökfunktionen, sökord: Biscuit barney  ;)

Kanske dags att bumpa den....


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Biscuit Barney - jag laddar ner till mp3-spelaren för att lyssna på väg hem. Vilka är de andra två låtarna? Var kan man lyssna på dem? Jag har ett minne av att en av de här tre är den där som gör mig knäsvag - av skånskan och hela låten, helt outstanding lixom  :wub:

Vad heter den där andra som jag tänker på?

Förmodligen denna: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=5703.0

Hittades genom sökfunktionen, sökord: Biscuit barney  ;)

Kanske dags att bumpa den....

Den är perfekt! Den bästa jag vet!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Avslappnad

  • Gäst
Låten gick på rull här länge, länge igår och den är så otroligt bra!!! Skånskan sitter som en smäck till låten och av någon anledning får rösten mig att tänka på Peter Ripa, ( http://www.peterripa.se/ )om det är bekant. Men som sagt, jag lyssnar gång på gång och tröttnar inte, vilket är ett mycket gott betyg. :)


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
En ny mix är nu uppladdad.

Sången har åkt upp i volym på vissa ställen plus att det tillkommit en outroslinga på sången. Texten har således fått ett litet tillägg. En stämma i bakgrunden har ändrats. Trumljuden och har ändrats och då framförallt virveln som blivit mer syntetisk och statisk för att passa bättre in i synthpop-arret. Fillsen har även dom blivit enklare och mer statiska. Till sist så har hela mixen fått lite mer brightness över sig då den var lite dov innan.

Hoppas det faller i smaken


Micke


http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=16201.msg115453#msg115453


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Lyssnar på den  nya och minns inte vad som skiljer från tidigare version men det är kul att låten växer. Nu gillar jag den mer!!!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


asti

  • Gäst
Nu kommer sången fram bättre i verserna, men det kanske å andra sidan minskar effekten något när refrängen drar igång...? Är lite osäker......
Hur som helst - refrängen ger fortfarande gåshud!  :wub:
Snyggt outo, gillar framför allt basen där!


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Lyssnar på den  nya och minns inte vad som skiljer från tidigare version men det är kul att låten växer. Nu gillar jag den mer!!!

Puh!!! Vilken tur! Hade ju inte varit kul om det hade varit till det sämre.

Tack för kommentar


Nu kommer sången fram bättre i verserna, men det kanske å andra sidan minskar effekten något när refrängen drar igång...? Är lite osäker......
Hur som helst - refrängen ger fortfarande gåshud!  :wub:
Snyggt outo, gillar framför allt basen där!

Jo...det blir ju en balansgång där, eftersom vi inte vill höja sången i refrängerna för att det känns skönt när den smälter in i ljudbilden. Så hur mycket kan man höja verssången utan att tappa trycket in till reffen?? Men jag tror ändå att det funkar nu, men om fler känner att det tar bort refrängeffekten så får vi väl sänka verssången en liten aning eller höja refrängsången lite....fast det tar emot  :)

Kul att du gillar outrot

Tack för kommentar och lyssning

Micke
« Senast ändrad: 19.08.2009, 12:23:02 by jonnerstone »


Utloggad Silverpilen

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 123
    • Visa profil
Helt lysande, håller klass!

Sång upp en millisivert och kanske en soft gura ändå...marginellt, äh detta är great!
Hatar skånska men detta låter liderligt...ni kanske ska ge fan i och prata och bara sjunga, hehe, puss på er!

/aROCKER

tack, haha, javisst låter skånska förjävligt :D

Biscuit Barney - jag laddar ner till mp3-spelaren för att lyssna på väg hem. Vilka är de andra två låtarna? Var kan man lyssna på dem? Jag har ett minne av att en av de här tre är den där som gör mig knäsvag - av skånskan och hela låten, helt outstanding lixom  :wub:

Vad heter den där andra som jag tänker på?

roligt att den var e du gillas oxå, det var den första vi gjorde,,, att skånskan gillas gillas oxå  ;)

Låten gick på rull här länge, länge igår och den är så otroligt bra!!! Skånskan sitter som en smäck till låten och av någon anledning får rösten mig att tänka på Peter Ripa, ( http://www.peterripa.se/ )om det är bekant. Men som sagt, jag lyssnar gång på gång och tröttnar inte, vilket är ett mycket gott betyg. :)

tack, det är ju gött om man inte tröttnar så fort på låten, verkligen roligt att höra ! tack för tipset om peter ripa, honom hade jag aldrig hört talas om men det var ju en jäkligt härlig överraskning,, tack, alltid roligt när man snubblar över nåt nytt på detta viset.

Nu kommer sången fram bättre i verserna, men det kanske å andra sidan minskar effekten något när refrängen drar igång...? Är lite osäker......
Hur som helst - refrängen ger fortfarande gåshud!  :wub:
Snyggt outo, gillar framför allt basen där!

tack, skitkul att du gillar reffen så mkt och kanske du har rätt i det där med att man tappar lite av kraften i reffen iom att verserna höjs ?? men som micke säger det är väl en balansgång, jag gillar det såhär bättre men det vore intressant att höra fler åsikter om detta.
basen är min favvo oxå :rolleyes:

tack för lyssning //


Utloggad Åsa

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 592
    • Visa profil
    • www.asawetter.se
Underbart bra... och outrot blev ju helt klockrent, så skulle det ju vara!!
Allt är så bra så bra, fan va bra ni är  :lol:
http://www.myspace.com/granslandet
http://www.facebook/Granslandet
http://www.asawetter.se
http://www.myspace.com/asawetter
http://www.myspace.com/tonikum
http://www.myspace.com/slipoversongs


Utloggad stensdotter

  • Nirvana nästa
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 206
    • Visa profil
    • Stensdotters hemsida
*haha*
I morse vaknade jag med er låt i huvudet. Den gick om o om igen. Med en liten skillnad. "I kattsand sitter jag fast" var testen. *fnissar* Undrar vad jag drömt om innan dess. Men låten är så kvidande bra att den har varit med mig i sinnet i flera dagar fast jag bara lyssnat på den tre gånger. Nu ska den in i min telefon (och era andra också som jag inte lyssnat på) och åka tåg med mig i morgon. Mysigt  :wub:
Lyssna på http://www.stensdotter.com


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 249
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Frågan är om man kan sitta fast i kattsand
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Har varit här och lyssnat några gånger, men kom inte på nåt att skriva.

Låten är både medryckande, lite deppig/sorglig men vacker och det visar sig i sånguttrycket. Som är bra.

Jag gillar allt med den här låten. Kompet är fasen det bästa jag hört på länge, det lämnar plats för sången SAMTIDIGT som det är ganska invecklat och trevligt att följa för sig..

Kommer ihåg att jag skrev tidigare i tråden, att texter betyder mycket i pop. Ganska skönt (!) att ni har skrivit den deppigaste texten jag hört på länge, och inte de vanliga positiva, hurtiga texterna.

Som iofs hade passat den här låten också.

Bra!
https://soundcloud.com/user7789882