Forum > Demolåtar
mahan - FEEL MY HEAT
cykeln:
Jag tror, men jag är inte säker, sa Nalle Puh, att denna genre inte finns
men ändå finns denna låt ...besynnerligt
Svår att riktigt få tag i
gillar inte ljudet på gitarrerna... för mycket nånting
och så kommer ett parti .. can you feel the heat tonight - bra!
Ni kanske är något på spåret .... kanske en Heffaklump
Skål för formfriheten!
mahan:
Emu!
Verkar som om det behövs mycke virre för att lyssna på denna "konstvärk"! :D
SKÅÅÅÅL!
Tokai!
Kul att du lyssnade! Måste kolla upp med Dury, inte hört förr!
Wernis!
Jou mannen, får väl slänga slasket på sophögen, denna test var kanske inte så lyckat då...
EQ!
Kul att du hitta nåt positivt i rubbet, var ju nåt som jag satt o lekte med knäppande på guran, men allt kan ju inte bli guld... fast det lite glimmar :D
Cykeln!
Kul att du lyssnade, och Nalle Puh sade ... puuuuuuuuh när låten tog slut! :D
TACK ALLIHOPPA!
Allt ska ju testas, och om nån orkar lyssna så e det alltid positivt!
Ska nog lämna detta alster åt sitt öde, inget som verkar värt att spinna vidare på. Whisky, ju nåu! :D
Tack för lyssningarna o kommentarerna!
h. johan
Harmonica mike:
Tjenare Johan.
Jag blev glad av denna och det är alltid positivt.Men samtidigt undrar jag vilken tonart går låten i?
Det låter som tre olika i mina öron,men jag har dålig koll på sånt så jag kan ju ha fel..Hursomhelst så knyter du ihop detta till en fungerande enhet,och det min vän tyder på musikalitet.
Fast jag undrar lite,när får vi höra en tre till sju ackordare i samma tonart? :P :D
Skojade lite där,kör på Obbnäs/Mahan konceptet - du har kul och det smittar av sig.Kan man väcka känslor hos de som lyssnar,vilka känslor det än är,så är man på rätt spår.
Micael ser ut så här hela dagen tack vare din låt: :)
Samt att jag har varit barnvakt åt en alldeles underbar liten tös idag och som fyller två år om 8 dagar - så jag utökar mitt leende till: :D
Nu får du se till att släpa er norrut till sommaren Johan.
Mvh
Micael
mahan:
Stort TACK Micael! :wub:
Din kommentar värmde gott så Obbnäsarn ser ut så här idag :D
Alltid kul om låtar man gör inverkar på lyssnarna, positivt eller negativt, ingen skillnad.
Tackar för inbjudan, och visst har det diskuterats om en möjlig utflykt till Boden... får se om det lyckas i år.
Och lillen har säkert haft det kul med musik och stohej omkring sig!
Hälsa alla däruppe! Vi hörs (eller syns)! :)
h. johan
Emulator:
jamen fan. nu har jag druckit FÖR mcyket virre. En hel vinare har försvunnit bland annat i afton :blink:
Fanken, jag tyckte egentligen inte att låten var så bra först. sen nu när jag lyssnar på den så fanken...den har något faktiskt. Sången också, samma där. låter fantastiskt bra ibland.
kan omöjligt säga något vettig i övrigt sorry, men jag gillade ändå på något sätt :)
skål :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida