Forum > Demolåtar
mahan - FEEL MY HEAT
Dividend:
Inte läst några comments. Kul med reggea med finsk trinidaddialekt från dig :)
Överraskande upppiggande efter ett slag, blir på gott humör av detta. Svårt att säga vad som skall ändras. Hör fasen inte vad du sjunger :D Men det gör inget, dra inte ner på det teatraliska, verkar vara en urtrevlig story som berättas.
Ser mest drinkar och sol och bad och babes på stranden i karibien :)
Trevligt!
mahan:
--- Citat från: Eko skrivet 03.03.2009, 20:06:28 ---Tja varför inte till en musikal - med dom körerna och svängningarna i låten samt berättarglädjen i sången (som var lite passande sur mellanåt) så tycker jag paketeringen är en del av en musikal som företrädesvis heter The Heat!
18 år på Broadway Mahan var beredd att flytta :D
Eko
--- Slut citat ---
Tjou EKO!
Klart som korvspad! Broadway.... here I come!! :D
Eller.... :rolleyes:
Skall strax slänga upp en lite annan version på denna Heat Musical!
TAck för lyssning o sköön komment!
h. johan
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 03.03.2009, 21:41:52 ---Inte läst några comments. Kul med reggea med finsk trinidaddialekt från dig :)
Överraskande upppiggande efter ett slag, blir på gott humör av detta. Svårt att säga vad som skall ändras. Hör fasen inte vad du sjunger :D Men det gör inget, dra inte ner på det teatraliska, verkar vara en urtrevlig story som berättas.
Ser mest drinkar och sol och bad och babes på stranden i karibien :)
Trevligt!
--- Slut citat ---
TAckar Per!
Skall forsätta om en stund med mera musical-inslag, teater passar mig utmärkt! Och kul att det uppskattas! :)
h. johan
Ola:
Hallo Zappa :D
du får inte ta bort denna mix den är störtskön :wub:
Markus Broberg:
Instämmer med övriga.
Skön låt, lyxiga körer:) jag gillar rytmen och arret, helt enkelt en skitbra låt:)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida