Forum > Demolåtar

mahan - FEEL MY HEAT

<< < (3/5) > >>

Ola:
jo men det här var ball
älskar zappa kören lite zappa leadsång på det här och det blir zappa
men det funkar fint med mahan  :D
mvh

spacetrucker:
Jahapp.... just så :blink:

Jag minns att då jag skrev denhär texten så hade jag visst nåt i stil med Aerosmith eller nåt i tankarna... heavy alltså.... alltså just såhär som Johan gör det :lol:...
Intressan synvinkel, kanske inte riktigt "min" musik men... kräver nog mer än en lyssning för att komma in i denhär låten.

Tre   :D

Krister

max:
Tjena!

Gillar låten, tycker ackordbytena var rätt fräcka och sången sitter rätt bra. Inte min genre men det är alltid kul att vidga sina vyer :)

mahan:
Tjou på er!

EMU!
Virre passar bra till .... musik o skinka och om vinarna börjar försvinna bör man väl kontakta försvarsmakten då :P :lol:
Kul att du gav ett virreöra här, och man behöver ju inte alltid uttrycka sig vettigt, går bra såhäåxå! :)

Guran!
Ha haa, jasså Zappa kom med på min låt, känner mig stolt över den länkningen! :)
Kul att det gillas!

Spacetrucker!
Jaadu , kan aldrig vara säker på var dina texter kommer upp, mycket tacksam för att jag får "demolera" dom fritt!
OCh du får som belöning lyssna på låten så mycket du vill! :lol: :D
Tackar Krister!

MAX!
TAck för den Max, vet inte om detta är min genre heller, men alltid kul att testa på nytt

TAck för era lyssningar o kommentarer! :)
BTW, kan nån komma på vilken genre detta närmast representerar?

h.  johan

Eddi:
BTW, kan nån komma på vilken genre detta närmast representerar?

h.  johan

Tja varför inte till en musikal - med dom körerna och svängningarna i låten samt berättarglädjen i sången (som var lite passande sur mellanåt) så tycker jag paketeringen är en del av en musikal som företrädesvis heter The Heat!

18 år på Broadway Mahan var beredd att flytta :D

Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion