Forum > Demolåtar
(Cykeln) - Sara Olsson - (Låten har inget namn ännu - v6)
Ola:
Hallo cykeln
wow här var det stora framsteg en riktigt go slutspuuurrt
och i mina öron långt förbi mål linjen
bra Jobbat !
så nu är det bara och tok gasa vidare :)
Kör hårt Sara!
MaxB:
Idag lyssnade jag med hörlurar i en bullrig bil och där hördes inte sången ibland. Jag tror det är stor variation på volymen på sången. Går det att jämna till? Jag skulle egentligen vilja ha gitarr och sång närmare varandra. Verkar det vettigt eller onödigt?
Bra om andra säger vad de tycker om den saken.
Jag gillar gitarrspelet också, jag känner att det skulle vara kul att spela med!
Med tanke på att Sara spelar med capo skulle ljudbilden för gitarrkompet bli kanon om denna gitarr spelas med capo på ena sidan och en till gitarr spelas på andra sidan utan capo.
cykeln:
dubbelv
Det ska jag hälsa Sara - Tack för det!
freddy
Oj vad kul att höra! Tackar allra ödmjukast på Saras vägnar.
Guran
Ahh vad kul att det gått framåt - förbi mållinjen låter riktigt bra - Tack!
MaxB
Tack för ny lyssning och synpunkter!
Ja det är stor variation i hur högt Sara sjunger på denna - jag tror inte jag kan jämna till det så mycket mer. Då krävs nog en ny insjungning. OK git och röst närmare ändå alltså.
Jag tycker det skulle vara jätttekul om du spelade med här på det sätt du beskriver och jag tror kul för Sara att någon annan spelar på hennes låt. Vet inte hur inspelningarna ska vara som ska skickas in - om det bara är sökande själv som ska vara med - men hursom helst vore det riktigt kul om du ville spela med som en ny version!
perrra:
Tjenare!
Mitt första intryck är att jag tycker mig höra en enorm känsla hon förmedlar.
Alltså att hon VERKLIGEN kan denna låten, vilket är förbaskat roligt att höra!
Jag tänker just på partierna när sången går otight med musiken (vilket den SKA) men att hon sätter det på ett snyggt sätt.
Skitbra jobbat! bra guror oxo .. bra ljud .
Och absolut kanonbra mix i sången tycker jag ... inte för dränkt utan torrt och tydligt!
/Perrra
hogge:
Kan tyvärr inte ge några tekniska tips.. Men låten är skön. Sångerskan sjunger kanonbra och med stort självförtroende.
Lycka till med ansökan!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida