Forum > Demolåtar
(Cykeln) - Sara Olsson - (Låten har inget namn ännu - v6)
Harmonica mike:
Tjenare.
Ny verre som jag missat..
Då skall vi se:
Jo men kanske skulle..
Skämtar bara Stefan - det låter bra nu.Mitt "gnäll" har gett resultat :)
Finns det nån rättvisa i världen så blir dottern antagen.Det finns potencial som sagt i detta.
Kör så det ryker Sara!
Mvh
Micael
MaxB:
Har inte hört tidigare versioner. Jag gillar hennes röst och skulle vilja ha den närmare micken hur det nu kan göras.
Nu låter det som en spelar gitarr till höger och en annan sjunger till vänster.
Jag skulle vilja föreställa mig att det är gitarristen (närmare mitten) som sjunger från samma plats, närmare mitten.
Är det Sara som spelar gitarren också?
cykeln:
spacetrucker
Tack för lyssning och synpunkter - nu har jag flytttat rösten ännu närmare och git har fått följa med lite grann så nu kanske det blir ännu mer olika rum?
Dividend
Färdigt - och bra låt och röst - Tack det låter gott i mina öron!
Tack för lyssning och synpunkter
HM
Tack för de orden och tack för all support på vägen dit
Ja vi får se hur det går med antagningen. Nu ska hon göra en låt till och spela in.
Hon ska också på prov för antagning till Kulturama Musikallinjen - framföra Your song vilket passar bra eftersom hon jobbade med den för några tag sedan.
MaxB
Kul att du gillar rösten!
Jag har nu minskat på reverbet på rösten samt flyttat ihop gitarr och sång lite mer åt mitten
Ja, det är Sara som spelar gitarr.
dubbelv:
Hälsa Sara att hon inte borde oroa sig för att inte komma in! :)
Låter bra!
freddy:
jävlar vad läcker sång. Låter som någon artist som spelas i den där förbannade radion :D Men jag kan inte sätta fingret på vem det är. Gillar känslan och uttalet även här. Tösen borde ha en bra chans må jag säga. Kul att höra.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida