Forum > Färdiga produktioner
emser-So Afraid
emser:
Nu blev jag rädd :unsure:
LÅTNAMN: So Afraid
ARTIST/GRUPP: emser
GENRE: Rock/pop
LÅTLÄNGD: 2:52
KOMPOSITÖR: emser
PRODUCENT: emser
EV. MEDVERKANDE: emser
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
tsmalmbe:
Skulle helt klart ha föredragit traditionella trummor istället för det här gabber-boing-boinget. Jaha, 1:44, det blev ju bättre trummor. Men nu låter det som om nånting skulle vara illa ur fas - med lurar. En massa grejer obehagligt bakom ryggen. Känns alltid otäckt med sånt i lurar.
Larsson:
jag tycker det låter bra..men skulle nog låta ännu bättre om sången fick
komme upp lite,iallafall när du tar i lite mera
där ligger verkligen sången under mixen,jag får intrycket av att du inte vågar lita på att din röst är bärande..vilket är synd isåfall..för du har verkligen bra röst & sjunger med bra känsla
så upp med sången så är jag nöjd..
snuggt jobbat!
:)
mahan:
OK!
gillar "blåsbälgen" som följer genom låten. Saknar lite strongare trummor, fast denna lite subbuga sound passar ju hjättebra ihop med texten. Mixet blir lite såsigt på slutet, kanske lite för "luftig" rytmavdelning, stjäl lite av den "skrämmande" feelingen. Stämmorna o dubbningen OK!
Och sen ännu en "skrämmande" sak
Jojjomen, rösten din på dom högre registren är ställvis skrämmande likt Mr P Collins :)
h. Johan
emser:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 17.04.2007, 15:44:16 ---Skulle helt klart ha föredragit traditionella trummor istället för det här gabber-boing-boinget. Jaha, 1:44, det blev ju bättre trummor. Men nu låter det som om nånting skulle vara illa ur fas - med lurar. En massa grejer obehagligt bakom ryggen. Känns alltid otäckt med sånt i lurar.
--- Slut citat ---
Cool, menar du att du känner dig lite rädd? :)
/And
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida