Forum > Färdiga produktioner
Asti & Marruschkka - Som en segrare
cykeln:
And here are the results from the Orsa jury ...
Låtens största behållning är texten - Bra!
Att låten som sådan är lite standardaktig gör inte så mycket eftersom den mest fungerar som bärare av texten.
Själva riffet som "trumpeterna" spelar är bra men ljudet är ju inte så lyckat. Syntetiskt brass är ju nästan aldrig bra.
... Ett dussin poängar
asti:
--- Citat från: cykeln skrivet 28.02.2009, 12:34:03 ---And here are the results from the Orsa jury ...
Låtens största behållning är texten - Bra!
Att låten som sådan är lite standardaktig gör inte så mycket eftersom den mest fungerar som bärare av texten.
Själva riffet som "trumpeterna" spelar är bra men ljudet är ju inte så lyckat. Syntetiskt brass är ju nästan aldrig bra.
... Ett dussin poängar
--- Slut citat ---
Jag tycker precis som du säger att det är texten som är den eventuella behållningen av detta och det var därför jag la ut den!
Skulle iofs vara kul att höra vad en bättre kör, som t.ex den i slutet på din julvisa, skulle göra för skillnad. Kunde man också få till bättre blås
kanske den kunde vara värd att jobba vidare på, annars får det nog vara.
Tack för lyssning och poäng! Har fått ihop 24 nu, så jag kan nog undvika sistaplatsen! :)
flabb:
Lite snabblyssning, bra text, lite kul låt, diggar "trumpeterna".
"En låt som inger respekt" :)
asti:
--- Citat från: flabb skrivet 28.02.2009, 22:10:18 ---Lite snabblyssning, bra text, lite kul låt, diggar "trumpeterna".
"En låt som inger respekt" :)
--- Slut citat ---
Som sagt, det är mest för texten som jag lagt upp den!
Tack för din kommentar!
/Asti
Marruschkka:
Jag går oxå igång på texten!
Himla bra :D
Kör på du!
/Marr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida