Forum > Färdiga produktioner
Aettan - E tu Kun
Aettan:
Medverkande = Lennart + aettan + BS
Live video
Mp4 ca 4,5 minuter
Logic + Quicktime + Saffire pro 10i/o + the green golden devil V67 + TSM MT47
Kompositör och textförfattare = LL
Låtlänk:
http://www.youtube.com/watch?v=wYN0qRZYh0Q&fmt=18
equality:
Tjena!
LL fortsätter att imponera som låtskrivare, sångare och instrumentalist. Dags att prodda hans platta nu va? Ekholmens Centrum har jag handlat i många gånger men aldrig inspirerats till en låt. :rolleyes: Hänger inte riktigt med i texten här men en riktig story förstår man ju att det är. Extra kul för mig med lokal anknytning. Lägg gärna upp texten. Skön intensitet i vers och refräng. Bra jobbat alla tre! Jättekul med dina video-låtar. Keep'em coming!
Harmonica mike:
Tjena boys.
Kul grepp här,video ide´n är lysande och man får en helt annan upplevelse.
Låten bra och liret samt sången skitbra! Låten blir lite statisk efter ett tag med det enkla arret återkommande,men videon gör att jag inte tappar fokus.
Det här var en riktigt kul upplevelse,ljudet bra som tusan.
Samt ni gör er bra på bild :)
Tack för att jag fick ta del av detta - MERA såna här initiativ!
Mvh
Micael
freddy:
Kul med video! Uppskattas mycket mer då. Ni ser dock lite uttråkade bitvis :D Speciellt basisten. ;)
Bra lirat grabbar.
Åsa:
:D Kul att se! Att höra med för den delen för det var en mysig låt, fint spelat och sjunget!
En musikalisk katt där hemma med hörde jag! En av våra katter är hopplös.. hon kommer springandes jämt när jag ska sjunga, pratar och har sig, stryker sig mot allt. Många spår har hon förstört kan jag säga :ph34r: :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida